יאנגר ממשיך לרחף
שגיא ניר ,25/02/2005

האול-אראונד-פלייר של קרית אתא, האיש שנמצא שם בשבילה תמיד כדי לסתום את החורים, זוכה לראשונה העונה בתואר של "ספסל". טוני יאנגר כוכב המחזור ה-17



הוא נמצא אחרון ברשימת הקלעים אצל הזרים. הוא קולע רק 19.2 למשחק, שעל פי הקריטריונים השטחיים והחלקיים בליגה הזו (לא אתם אשמים, אין סטטיסטיקה כזכור) הוא אמור להחשב מהזרים הפחות איכותיים בליגה שלנו. אבל זו בדיוק הנקודה – את טוני יאנגר הסטטיסטיקה האישית לא מעניינת. וקליעת נקודות, כמו שהוא אומר תמיד, היא רק אספקט אחד של המשחק.
אליצור קרית אתא עברה מהפכה בסגל שלה באמצע העונה, היא כבר נראתה במשבר, סגל השחקנים הצטמצם, לא היה שחקן שלא סבל מפציעה כלשהיא. אבל השבוע, 5 מחזורים לסיום העונה הרגילה, הבטיחו בפינסקר את המקום בפלייאוף כשהפנים כבר מופנות קדימה.
לפני 3 חודשים הוא נפצע, אבל אתא לא החליפה אותו למרות שנאלצה לשחק בלעדיו 3 משחקים. ידעו שם למה. טוני תורם לקרית אתא בנוכחות שלו. בקבוצתיות, בשקט ובביטחון, ובכך שהוא יעשה את המקסימום גם אם ישחק כרכז, גם אם יצטרך לשמור על הגבוה.
ביום שלישי האחרון, מול אליצור רמלה, עם שורה של 25 נקודות, 7 רבאונדים ו-3 גגות ענקיים הוא היה פשוט ענק. ושוב, כמה חבל שאין סטטיסטיקה מלאה...
מעבר לכדורסל, טוני הוא בחור נהדר, ורק על הפעילות שלו עם ילדי בית ספר, מגיע לו פרס. אז הנה.

כוכבים "מקומיים" השבוע:
שי מולנר, אחד הפחות מוערכים בליגה, רק בן 22 אבל המניה הבטוחה של חולון. הוא אמנם לא קלעי מדהים, ולא תמיד לוקח את הזריקה הנכונה, אבל בכל הקשור לחדירה לסל ולמשחק ריצה (אותו עושים בחולון הכי טוב בליגה) – על מולנר אפשר לסמוך.

טל אבוטבול, שחקן פנים שראה דקות משחק מועטות בשנתיים האחרונות בביאליק. אז אמנם ביאליק היא הכבשה השחוטה של הליגה, אבל עיני הבוחנות תופסות גם שחקני פנים ששומרים מצוין, משחקים חכם עם הגוף ויודעים לעשות פוסט-אפ. אבל כמו כולם, גם אני כנראה התעוררתי רק כשטל נתן 26.

אחרון חביב השבוע, אבל כבר כל כך הרבה זמן לפני כולם - ג'רון רוברטס. האיש יתן את מה שצריך. אם בנקודות, ואם בלדאוג שהן יגיעו מהאיש החם על המגרש. תישאר!

בהמשך היום – "על הקווים", הטור השבועי לסיכום המחזור בלאומית, והשבוע על המאבקים שנותרו על הלחם ועל החמאה בליגה. מי תהיה בפלייאוף? מי תרד? נסה לתת תשובות

לתגובות, עדכונים ושאלות: עורך הלאומית

רוצים לדבר כדורסל? הכנסו לפורום "ספסל"








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();