ישראל ברוך. יציל את קריית גת?



ישראל ברוך חוזר ללאומית
ספסל ,04/04/2013

שש שנים אחרי סדרת גמר הפלייאוף הבלתי נשכחת בין הפועל באר שבע להפועל חולון - חוזר ישראל ברוך לליגה הלאומית, הפעם לטובת מטרה הרבה יותר צנועה: להשאיר את קריית גת בליגה.

התגעגעתם? גם אנחנו.

שש שנים אחרי שכמעט והעלה את הפועל באר שבע לליגת העל, חוזר ישראל ברוך, אחד המאמנים הצבעוניים והססגוננים שפגשנו בשנים האחרונות, לליגה הלאומית, הפעם - במטרה לעשות את מה שלא הצליחו רוני צוקרמן, עידן פלדה והראל סלע לפניו - לחלץ את מכבי קריית גת מהבור אליו נקלעה ולהבטיח לה עונה נוספת בליגה.

קל זה לא יהיה, במיוחד כשנותרו שבעה משחקים בלבד עד לסיום העונה (שניים במסגרת העונה הסדירה וחמישה נוספים במסגרת משחקי הפלייאוף התחתון), אבל אחרי שלושה מאמנים, כ- 20 שחקנים שבאו והלכו, ולא פחות משבעה שחקנים זרים - נראה שמדובר בצ'אנס האחרון בהחלט של קריית גת. להיות או לחדול? תקראו לזה איך שתרצו.

הפניה אל ברוך, אשר חזר לאמן השנה את הפועל באר שבע בליגה ב', ובמהלך השנים האחרונות התמקד בטיפוח מחלקת הנוער של המועדון והגיע עימה להישגים נאים - נעשתה לאחר שיושב ראש הקבוצה, מיקי זוהר, הגיע לסיכום עם הראל סלע על עזיבתו. זוהר פנה להנהלת קבוצת הפועל באר שבע וזו נענתה לבקשתו ולחצה על ברוך לקחת על עצמו את התפקיד. "אחוות דרומיים" קוראים לזה שם.

"אני יודע שהמצב לא פשוט", מספר לנו ברוך, "אבל לאור בקשת אנשי מכבי קריית גת - היה לי מאוד חשוב לבוא לעזור ולראות איך נצליח בכוחות משותפים להשאיר את הקבוצה בליגה". עבור כל מאמן אחר סביר להניח שלא היו הדברים זוכים למשמעות עמוקה דיה, אבל לא אצל ברוך, שבמשך שנים ארוכות דוחה הצעות ממרכז הארץ ובוחר להישאר בדרום במטרה להמשיך לקדם בו את הענף.

את הההישג הראשון שלו העונה חגג ברוך עם נבחרת תיכון מקיף ג' שנשארה בליגת העל של בתי הפר כנגד כל התחזיות. את השני הוא יחגוג באופן רשמי בעוד שבועיים, כשהקאמבק של הפועל באר שבע יושלם והיא תעפיל לליגה א'. האם הוא ישלים את הטריפל עם מכבי קריית גת? ימים יגידו.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();