האם קריית גת מתפרקת?
ספסל ,23/02/2013

יושב ראש הקבוצה מיקי זוהר התפטר מניהול הקבוצה ("סיבות אישיות"), בעקבותיו החליט גם מאמן הקבוצה עידן פלדה לסיים את דרכו. לני דניאל סירב להתאמן במהלך האימון האחרון. חבר העמותה שלמה אלמקייס צפוי לקחת את המושכות.

בקריית גת הבלאגן חוגג, בסיום הפסד הקבוצה לבאר יעקב במחזור האחרון, נכנס לחדר ההלבשה יושב הראש של המועדון מיקי זוהר והודיע על סיום דרכו בקבוצה. בעקבות כך החליט גם מאמן הקבוצה עידן פלדה, שפוצה כספית, לסיים את הרומן הקצר עם הקבוצה מהדרום.

מיקי זוהר סיפר ל'ספסל': "החלטתי לסיים את דרכי עקב סיבות אישיות. אני מקווה שיצליחו להרים ולהחזיק את הקבוצה ומאחל הצלחה לכולם."

המאמן המתפטר עידן פלדה אמר: "הופתעתי מאוד מההודעה של מיקי, אותו אני מעריך מאוד ובעקבות כך החלטתי גם אני לפנות את מקומי. כרגע לא ברור מי יעביר את האימון הקרוב ומתי הוא יערך.

שחקן הקבוצה אור רון סיפר לכתבת 'ספסל' קורל שמש: "הובהר לנו מזה זמן מה שאם נפסיד יושב הראש יעזוב ומצב הקבוצה יהיה לא ברור. כרגע אנו נמצאים במצב של אי בהירות לגבי כל המצב וכך גם היה באימון האחרון, השחקנים והצוות המקצועי הגיעו לאולם, כאשר לצוות המקצועי לא היו תשובות לגבי המצב, והאימון התנהל בצורה רגילה.
כרגע אנחנו מחכים לתשובות, לא ברור מי ייאמן ומי ייקח את הקבוצה."

עוד הוסיף הרכז: "אני מקווה מאוד שהתמונה תתבהר כמה שיותר מהר, אנחנו השחקנים עושים את המקסימום למרות שכרגע שלא רואים תוצאות. אני מקווה שהנהלת הקבוצה תתעשת ונוכל לסיים את העונה בצורה תקינה מבחינת ניהול ונוכל להתרכז במשימה המקצועי שלנו, להישאר בליגה"

יונתן שטרקמן הוסיף: "נכון לרגע זה אין אימונים. טרם קיבלנו הודעה רשמית, יש אי ודאות גדולה והאמת שאני די בהלם, עוד לא עיכלתי."

מי שאמור להכנס לתפקיד הוא חבר העמותה שלמה אלמקייס.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();