פלדה. חוזר לקווים



לאומית: עידן פלדה בקריית גת
ספסל ,09/01/2013

יחליף את רוני צוקרמן ("מסתכל בגאווה על העשייה שלי") שהתפטר אמש (שלישי) בסיום משחק ההפסד לקריית אתא 78-93. לעולה החדשה שלושה ניצחונות בלבד מתוך 12 משחקים. בשבוע הבא תתארח אצל מוליכת הטבלה, עירוני נס ציונה.

---דיווחו של ולדי מויסייב---

לאחר שהשיג שלושה ניצחונות בלבד ב-12 מחזורים, החליט רוני צוקרמן להחזיר את המפתחות והתפטר אמש (שלישי) מתפקידו כמאמנה של מכבי קריית גת לאחר ההפסד הביתי לקריית אתא 78-93. מי שיחליף את צוקרמן יהיה עידן פלדה שאימן בעונה החולפת את מכבי "איתי" באר יעקב והוביל אותה עד לגמר הפלייאוף, מרחק נגיעה מהעפלה היסטורית לליגת העל.

"כשאני מסתכל אחורה על כמעט שלוש שנים בהן עבדתי במועדון, אני מסתכל בגאווה על העשייה שלי ביחד עם מיקי היו"ר והשחקנים. הצעדנו ביחד את המועדון להישגים גדולים ושמנו את קריית גת על מפת הכדורסל הישראלי. המועדון הזה יקר לליבי ואני מאחל לו בהצלחה בעתיד". אמר צוקרמן לאחר ההתפטרות.

יו"ר קריית גת, מיקי זוהר, התייחס אף הוא לסיום תפקידו של המאמן: "רוני צוקרמן היה ויישאר תמיד איש יקר למועדון, לא נשכח לעולם את מה שהוא תרם לקבוצה ולמועדון ושעלינו איתו לליגה הלאומית. הוא קיבל החלטה מתוך רצון לעזור לקבוצה לצאת מהמשבר ואני מאמין שבע"ה נצא לדרך חדשה."

פלדה בעל עבר עשיר במחלקות הנוער השונות וכן בקבוצות בוגרים, אימן בהפועל לב השרון, שימש כעוזר באליצור אשקלון וכן במכבי שוהם. במקביל שימש כמאמנו של תיכון עירוני ט' ת"א ואף זכה עימו בעונת 2007/8 באליפות ליגת העל לתיכונים יחד עם כרמל בוכמן ונמרוד טישמן. שנה לאחר מכן העפיל גם כן לגמר המפעל, אך הפעם הפסיד ליובל הרצליה.

בעונת 2009/10 מונה למאמנה של אליצור רמלה, אולם לאחר סיבוב אחר וכשהקבוצה דורגה רק במקום העשירי עם חמישה ניצחונות מול שמונה הפסדים, לקח אחריות והתפטר. תפקידו הבא בקבוצת בוגרים היה כאמור במכבי "איתי" באר יעקב, אותה הצעיד עד לגמר הפלייאוף תוך תצוגת כדורסל מרשימה.

משחקו הראשון של פלדה ייערך ביום שלישי הבא כשקבוצתו תתמודד במשחק חוץ סופר קשה מול מוליכת הטבלה, עירוני נס ציונה, שספגה הפסד ראשון לאחר 10 ניצחונות רצופים נגד עירוני נהריה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();