ברנר. יעלה את עפולה ליגה?



שמוליק ברנר חוזר לעפולה
ספסל ,04/01/2013

ב-2005 זה הסתיים עם כרטיס לליגת העל, עכשיו מגיע הרכז המנוסה לקדנציה שנייה בבירת העמק להשיג את אותה המטרה. ביום שלישי הוא כבר ישחק במפגש הצמרת מול אליצור יבנה. "הייתי בסיטואציות די רעות בשנה האחרונה ואני מאמין שבסיטואציה הזו אוכל לבוא יותר לידי ביטוי", אמר לאחר החתימה.

אבנר יאור לא מסתפק בסגל המצוין אותו בנה בקיץ האחרון והחתים היום (שישי) את שמוליק ברנר (31, 1.87), שהחל את העונה בגלבוע/גליל, אך לאחר חודש שוחרר מקבוצתו של ליאור ליובין.

עבור ברנר מדובר בקדנציה שנייה בבירת העמק, לאחר שהראשונה (2004/5) הסתיימה עם הכרטיס לליגת העל וממוצעים נאים של 10.5 נק', 4 אס' ו-2.7 רב'. גם בתקופתו הקודמת בעפולה היה זה אבנר יאור שאימן את המועדון. "אני שמח להיות במקום שאני אוהב עם מאמן שאני מאד מעריך", אמר ברנר. "הייתי בסיטואציות די רעות בשנה האחרונה ואני מאמין שבסיטואציה הזו אוכל לבוא יותר לידי ביטוי".

גם יאור הגיב לחתימה: "אנחנו שמחים מאד על הצטרפותו של שמוליק לקבוצה. שמוליק יתרום לנו מניסיונו הרב ומאופיו. האשיות של שמוליק מתאימה לאופי של הקבוצה".

אחרי שלוש עונות טובות במדי עירוני ר"ג, חתם ברנר ב-2009 בברק נתניה והוביל את הצהובים-שחורים עד לפיינל פור תוך כדי שהוא זוכה להיכנס לחמישיית העונה בליגת העל. את עונתו השנייה ב"קופסל" הוא אולי ירצה לזכור פחות לאחר שהקבוצה נכשלה בליגה, אבל מבחינה אישית הוא סיים כמלך האס' עם 6.2 למשחק. ב-2011/12 שיחק במ.כ הבקעה.

הקו האחורי של עפולה שכלל עד עכשיו את אנתוני פישר, רותם ברזילאי, לירז אריאלי ועומר אל-על, קיבל חיזוק משמעותי עם צירופו של ברנר, וכבר ביום שלישי יוכל הרכז הוותיק להוכיח את עצמו במשחק הצמרת מול אליצור יבנה של נתי כהן.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();