ג'פרסון. עבר לרמלה



לאומית: טרייד בין רמלה לקריית גת
ספסל ,18/11/2012

העולה החדשה העבירה את דריי ג'פרסון לקריית מנחם בתמורה להאקים רייט. השניים ישחקו בקבוצותיהם החדשות כבר במחזור הקרוב.

---דיווחם של שלום סיונוב וולאדי מויסיב---

חמישה מחזורים בלבד עברו בליגה הלאומית, וחלק מהקבוצות כבר מתחילות לערוך שינויים. אליצור רמלה של אוהד יתום שהחליפה לפני מספר ימים את טאשיד קאר באל פישר, שכזכור שיחק במשך ארבעה משחקים בקריית גת בעקבות פציעתו של וויל האריס, ביצעה מהלך נוסף עם העולה החדשה מהדרום כשהעבירה לה את האקים רייט תמורת דריי ג'פרסון.

בקריית גת כבר רצו את רייט בקיץ האחרון, אך השחקן החליט להצטרף דווקא לרמלה. עכשיו, חמישה מחזורים בלבד מפתיחת העונה, הוא מגיע לקבוצה הראשונה שחשקה בו בישראל. הפורוורד לא הצליח להרשים יתר על המידה ברמלה והשיג ממוצע של 13.2 נק' ו-11 רב' למשחק. חוסר ההצלחה שלו נבע בעיקר ממבנה הסגל בקריית מנחם כאשר הקבוצות היריבות ידעו כי במידה ויצליחו לעצור אותו, רוב הסיכויים שינצחו, וכך אכן היה. למרות זאת האמריקאי הראה יכולת מצוינת ברב' וכן משחק הגנה לא רע בכלל, שני אספקטים שקריית גת נואשת אליהם.

''קודם כל אנחנו רוצים להודות להאקים רייט ולאחל לו המון בהצלחה בהמשך הקרירה. החלטנו בשל הרצון האדיר שלנו להיות קבוצת צמרת בליגה, לבצע שינויים מהירים כבר בשלב מוקדם של העונה. אנחנו בטוחים שהשינויים שביצענו יצליחו בסופו של דבר להביא אותנו למקומות שאנו חולמים ורוצים להגיע אליהם". אמר יתום לאחר המעבר.

ג'פרסון לעומת זאת דווקא הראה יכולת נהדרת בקריית גת ובחמשת המשחקים נתן 15.6 נק' ו-10.2 רב'. המספרים מרשימים נוכח העובדה כי הפורוורד/סנטר אינו נחשב לשחקן התקפי מרשים, אך הוכיח כי גם בחלק הזה הוא יכול לתרום בגדול. עם צירופו לרמלה, הקו הקדמי שלה כולל יחד עימו את רועי בוכבינדר ודניאל תמיר והתקווה היא כי השלושה יוכלו לתת פייט לגבוהים השונים בליגה.

במחזור הקרוב תגיע רמלה למפגש סופר חשוב בחוץ מול כפ"ס/כוכב יאיר. ניצחון על הירוקים של דרור בריגר והרמלאים יוכלו לברוח מהתחתית. בקריית גת שהשיגה ניצחון אחד בלבד העונה יקוו להפתיע את הפועל עפולה מהצמרת ויתבססו בעיקר על יתרון הביתיות שלהם (במידה והמשחק בסופו של דבר יתקיים, נוכח המצב הביטחוני בארץ).






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();