פישר. תחנה רביעית בישראל



רמלה מתחזקת: אל פישר הוחתם
ספסל ,14/11/2012

הגארד שהצטרף לקריית גת לפני חודש, סיים את דרכו בקבוצתו של רוני צוקרמן בעקבות חזרתו לכשירות של וויל האריס, ועבר לקריית מנחם. בארבע משחקים בהם שותף סיפק 13.3 נק' ו-2 אס'.

---מאת שלום סיונוב---

אחרי התבוסה מול גליל העליון החלו באליצור רמלה לעבוד ומהר. היום (חמישי) החתימה קבוצתו של אוהד יתום את הגארד אל פישר (26, 1.84) שהגיע לחודש למכבי קרית גת בעקבות פציעתו של וויל האריס. זאת הקבוצה הרביעית של האמריקאי בארץ אחרי ששיחק כבר בהפועל בארי ועירוני ר''ג.

"אנחנו שמחים מאוד לתת לאל פישר הזדמנות להוכיח את עצמו. אנחנו מויעים לכישרון הרב שיש לו ומקווים שהוא יתפוצץ אצלנו ויעזור לקבוצה להשיג את המטרות שלה" אמר יתום לאחר ההחתמה.

פישר נולד בנולד בפנסאוקן, ניו ג'רזי. העביר את שנות התיכון שלו בעיר מולדתו. במכללות שיחק במשך שנתיים בקומיונטי קולג' עד שהגיע לקנט אותה הוביל לטורניר המכללות כאשר הוא קולע 14 נק' בממוצע למשחק ואף נבחר לשחקן העונה במחוז MAC אמריקן.

את הקריירה המקצוענית שלו פתח הרכז בליגה השנייה בטורקיה, בקבוצת פוירז וסיים כמלך הסלים עם 26 נק' אליהם צירף 4.7 רב', 3.8 אס' ו-2 חט'. ב-2010/11 הגיע לראשונה לישראל ולבש את מדיה של הפועל בארי. פישר הספיק לשחק בקיבוץ הדרומי, 13 משחקים בהם תרם 13.5 נק' ו-4 אס'.

בעקבות ירידה ביכולתו בסיום הסיבוב הראשון הוחלט לחתוך אותו מבארי, אך עירוני ר"ג קפצה על המציאה. הרכז נטל חלק ב-11 משחקים במדי הקבוצה מזיסמן בהם סיפק כמעט 19 נק' ו-5 אס', אולם עניינים פנימיים בתוך הקבוצה גרמו לסיום דרכו בה די במהירות. בעונה החולפת שיחק ארבעה משחקים בליגה הלבנונית לפני שעזב גם אותה.

רמלה שפתחה את העונה בצורה מגומגמת כאשר אחרי חמישה מחזורים נמצאת במאזן 2:3 נאלצה להיפרד מטאשיד קאר כבר לאחר ההפסד מול אליצור יבנה, מכיוון שלא הצליח להרשים. בשבוע הבא תשחק קבוצתו של יתום מול כפ"ס/כוכב יאיר בקרב חשוב בין שתי קבוצות תחתית.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();