ארצית: חילופי מאמנים בצפון
ספסל ,04/11/2012

יוסי בוכניק, מאמנה של מכבי קריית מוצקין בשנה שעברה ומתחילת העונה הנוכחית - מפנה את מקומו לטובת יוסי שוורץ החיפאי.

--- מאת יאיר תגר ---

עברו רק 3 מחזורים וכבר יש שינוי ראשון בגזרת המאמנים של מחוז צפון בליגה הארצית: אחרי עונה אחת על הקווים במכבי קרית מוצקין, יוסי בוכניק החליט לעזוב את תפקידו כמאמן הקבוצה ובמקומו מונה יוסי שוורץ. בוכניק הצעיד את מוצקין בעונה שעברה למקום הרביעי, למרות ציפיות גבוהות ממנה להתמודדות על העלייה לליגה הלאומית, כאשר את העונה הנוכחית החל בוכניק עם שאיפות צנועות, בתקווה שדברים יתחברו במהלכה.

שני הפסדים צמודים בשני משחקיה הראשונים של הקבוצה (71-73 להפועל קלנסווה עלי ו-91-90 אחרי הארכה בבית לבית"ר כפר יונה) היו כנראה יותר מדי בשביל בוכניק, שהחליט לשים את המפתחות.
כאמור, יוסי שוורץ הוא מאמנה החדש של מוצקין, כאשר למרבה האירוניה, משחקו הראשון יהיה משחק חוץ מול הפועל ריינה, אותה הוביל למקום הרביעי לפני שנתיים ובה אימן במשך כמה משחקים במהלך העונה שעברה, אז עוד נקראה הפועל ריינה/מעיליא.
ברזומה של שוורץ רשומה גם קדנציה מוצלחת בהפועל חיפה, אותה העלה מליגה א' עד לליגה הלאומית.

כמו כן, בגזרת השחקנים נעשתה התפתחות - עידן כהן עזב את מוצקין לטובת הפועל חיפה מליגה א' בה משחק יניב כהן, בעונה האחרונה שחקנה של מוצקין. כמו בוכניק, משחקו האחרון של עידן כהן בקבוצה היה הפסד הבית הכואב לכפר יונה.

יוסי שוורץ דיבר בקצרה על החזרה שלו לליגה הארצית: "לפי מה שהבנתי, בוכניק החליט לעזוב. אנחנו חברים, לכן שוחחתי אתו לפני שקיבלתי את התפקיד. ברגע שקיבלתי את ברכת הדרך שלו, סגרתי עם
ההנהלה ומתחילים לעבוד."

מלבד עידן כהן ששוחרר, לא צפויים כרגע שינויים נוספים בנציגה מהקריות: "עידן כהן שוחרר להפועל חיפה עוד לפני שחתמתי בקבוצה.
חוץ מזה, כרגע אנחנו ממשיכים עם הסגל הקיים ומסתכלים קדימה".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();