פישר. חוזר לישראל



קריית גת: האריס הוקפא, פישר חוזר לישראל
ספסל ,20/10/2012

הפורוורד המצוין לא יתלבש בחודש הקרוב בשל פציעה ואת מקומו יתפוס אל פישר (26, 1.84) שכבר הספיק לשחק בעבר בהפועל בארי ועירוני ר"ג.

---מאת ולאדי מויסיב---

במכבי קריית גת התעשתו במהירות לאחר ההפסד הביתי המאכזב להוד השרון במחזור הראשון של הליגה הלאומית, והחליטו להקפיא את הפורוורד האמריקאי, וויל האריס, בעקבות פציעה. על חשבונו הוחתם הגארד, אל פישר (26, 1.84) ששיחק בעבר בהפועל בארי ועירוני ר"ג.

מדובר בשינוי קונספציה בקבוצתו של רוני צוקרמן שהחליף זר בעמדת הפורוורד לגארד, עמדה בה לעולה החדשה יש לא מעט שחקנים, ביניהם אור רון, חן גונשור, עוז סמוכה ודורון קצף שהוחזר לקבוצה לאחר שכבר שוחרר בפועל רגע לפני הג'אמפ בול הראשון של העונה.

פישר נולד בנולד בפנסאוקן, ניו ג'רזי. העביר את שנות התיכון שלו בעיר מולדתו. במכללות נתן שנתיים בקומיונטי קולג' עד שהגיע לקנט אותה הוביל לטורניר המכללות כאשר הוא קולע 14 נק' ואף נבחר לשחקן העונה במחוז MAC אמריקן.

את הקריירה המקצוענית שלו החל הרכז בליגה השנייה בטורקיה, בקבוצת פוירז וסיים כמלך הסלים עם 26 נק' אליהם צירף 4.7 רב', 3.8 אס' ו-2 חט'. ב-2010/11 הגיע לראשונה לישראל ולבש את מדיה של הפועל בארי. פישר הספיק לשחק בקיבוץ הדרומי, 13 משחקים בהם תרם 13.5 נק' ו-4 אס'.

בעקבות ירידה ביכולתו בסיום הסיבוב הראשון הוחלט לחתוך אותו מבארי, אך עירוני ר"ג קפצה על המציאה. הרכז נטל חלק ב-11 משחקים במדי הקבוצה מזיסמן בהם סיפק כמעט 19 נק' ו-5 אס', אולם עניינים פנימיים בתוך הקבוצה גרמו לסיום דרכו בה די במהירות. בעונה החולפת שיחק ארבעה משחקים בליגה הלבנונית לפני שעזב גם אותה. במחזור הקרוב תגיע מכבי קריית גת למשחק קשה מאוד מול עירוני נהריה בתקווה לנצח לראשונה העונה ולצאת לדרך חדשה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();