חגאי. שינויים בעתידים



חילופים בהוד"ש
ספסל ,07/10/2012

קבוצתו של רועי חגאי שחררה את הפורוורד האמריקאי, טיירל ביינס, והחתימה במקומו את הניגרי, דינמה אודיאקוסה (26, 2.03) ששיחק בשנתיים האחרונות בליגה השנייה בספרד.

למכבי הוד השרון ולמאמנה, רועי חגאי, לקח קצת פחות מחודש ימים להבין כי הגבוה האמריקאי, טיירל ביינס, לא יכול לעזור לקבוצה כפי שציפו והחליטו לשחררו ביממה האחרונה. על חשבונו של ביינס הוחתם הפורוורד/סנטר הניגרי, דינמה אודיאקוסה (26, 2.03), ששיחק בשנתיים האחרונות בליגה השנייה בספרד.

אודיאקוסה נחשב במשך שנים לכישרון גדול בניגריה ואף שיחק עם הנבחרת עד גיל 21 באליפות העולם שנערכה בארגנטינה ב-2005. הוא סיים את הטורניר עם ממוצע של 7.8 נק' ו-6.2 רב'. משחקו הטוב ביותר היה מול זוכת מדליית הזהב, ליטא, כשסיים עם 14 נק' ו-8 רב'.

מספר חודשים לאחר מכן עבר למכללת אילינוי סטייט בה שיחק במשך ארבע עונות וסגר ממוצע של 12.8 נק' ו-8.7 רב' בשנתו האחרונה. ב-2010/11 חתם בלה פלמה מהליגה השנייה בספרד וסיפק מספרים נאים של 11.5 נק' ו-6.5 רב'. בעונה האחרונה כדרר עבור מיילה מאותה הליגה.

מדובר בפורוורד חזק ואתלטי שמחפש את הסל ובנוסף שומר מצוין (נבחר לשחקן ההגנה של השנה במחוז בו שיחקה אילינוי סטייט). אין ספק כי עם החיזוק הזה והאמריקאי השני, בובי ווקר, הוד"ש מתכוונת ללכת חזק מאוד העונה על הפלייאוף העליון, וניצוצות מיכולותיה ניתן היה לראות בטורניר לזכרו של איתי לוי כאשר ניצחה בחצי הגמר את מכבי "איתי" באר יעקב.

ביום שלישי הקרובה תפתח באופן רשמי הקבוצה את עונת 2012/13 כאשר תארח במסגרת הסיבוב הראשון בגביע המדינה את הפועל ירושלים ב"עתידים" (19:00). בליגה היא תתארח במחזור הראשון אצל העולה החדשה מקריית גת, ששחררה אמש (שבת) את קובי שרביט ודורון קצף מהסגל שלה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();