אבישי גורדון סופית בגליל עליון
ספסל ,02/10/2012

לאחר סאגה של מספר שבועות חתם הגארד הוותיק (35, 1.92) בקבוצת נעוריו וינסה לעזור לה להגיע לצמרת הליגה הלאומית.

חיזוק משמעותי לעולה החדשה לליגה הלאומית, הפועל גליל עליון. לאחר מו"מ ארוך וסיכום עקרוני שכבר הושג לפני מספר שבועות, חתם אמש (שני) אבישי גורדון (35, 1.92) בקבוצה בה גדל, הפועל גליל עליון. שיחק בעונה שעברה בגלבוע/גליל לה עזר לזכות בליגה הבלקנית.

גורדון, שזכה בשני תארי גביעי המדינה עם הנערים והנוער של הגליל, בילה לא פחות משבע עונות רצופות בקבוצה הבוגרת בכפר בלום (1995-2002), אך לא זכה בהן להכרה מספקת ושימש כשחקן יחסית שולי. בעונת 2002/3 עבר למכבי ראשל"צ ונתן בה שנתיים טובות בהן שיחק למעלה מ-25 דק' בכל ערב. השדרוג ביכולת החזירה אותו לגליל לשלוש עונות נוספות.

למרות החיבור המובן עם הגליל, אחד הרגעים הגדולים בקריירה שלו התרחש אי שם ב-2007/8 כשזכה עם הפועל חולון באליפות ההיסטורית ההיא תחת מיקי דורסמן. בתסריט זהה לתחילת המילניום, שב גורדון לאזור הצפון, הפעם לגלבוע/גליל וגם עימה קטף את תואר האליפות בעונת 2009/10.

עם השנים, ובעיקר בעונה האחרונה, חל פיחות במעמדו בגן נר ולראייה כמות הדק' המועטה שקיבל מליאור ליובין ב-2011/12 (8.5 דק'). למרות זאת, הגארד המנוסה רצה לסיים את הקריירה בקבוצה, אולם הצוות המקצועי וההנהלה חשבו אחרת וגורדון נאלץ למצוא לעצמו בית חדש.

כבר היום (שלישי) ישחק גורדון יחד עם הגליל בטורניר ההכנה לקראת העונה החדשה בליגה הלאומית כשקבוצתו של זיו ברתנא תפגוש את עירוני קריית אתא (20:00, האולם בקריית ביאליק). עם החתמתו של הישראלי בן ה-35, הסגל של העולה החדשה נראה סגור וכולל את בר מאור, יניב שטראוס, רן כהן, משה רחמים, שי זלץ, דן ווליס , ליאור סרף, לירן שוורצוולד, יגאל ניר, אנטון קזרנובסקי, לורנס ווסטברוק וגארי ג'ונסון.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();