חילופי זרים בהוד השרון
ספסל ,24/09/2012

טראוויס הולמס שלא הצליח להרשים יפנה את מקומו בקבוצה מ"עתידים" שהחתימה על חשבונו את הרכז, בובי "בי.איי" ווקר (27, 1.88) בעל עבר מרשים בבונדסליגה, הליגה הבלגית וההולנדית.

לאחר שראה שקבוצתו לא מצליחה למצות את הפוטנציאל הטמון בה החליט מאמנה של מכבי הוד השרון, רועי חגאי, לבצע זעזוע בסגל עם שחרורו של האמריקאי, טראוויס הולמס, שהגיע בקול תרועה גדול לאולם "עתידים". הגארד/פורוורד לא מצא את מקומו במשחקי ההכנה, מה גם שבשרון הבינו כי יש להם בעיה בעמדת הרכז.

על חשבונו של הולמס הוחתם בובי "בי.איי" ווקר (27, 1.88), רכז אמריקאי מנוסה שכבר הספיק לעבור בבונדסליגה הגרמנית ובליגות הראשונות בבלגיה, הולנד, איסלנד ובשנתיים האחרונות בפינלנד. בעונתו האחרונה במדי קבוצתו הפינית העמיד מספרים שנעו סביב 13 נק', 3.5 רב' ולמעלה מ-3 אס'.

ווקר שיחק באוניברסיטת וירג'יניה וסיפק נתונים מרשימים בארבע שנותיו שם. החל מהשנה השנייה שלו לא ירד ממוצע דו ספרתי של נק' אליהם הוסיף כדרך קבע מעל ל-3 אס' ורב' יחד עם 35% ומעלה מחוץ לקשת השלוש.

תחנתו הראשונה באירופה הייתה קפליק האיסלנדית בה עשה חיל עם 22 נק', 4.7 רב', 4.5 אס' ו-2 חט' למשחק. יכולתו הטובה זיכתה אותו שנה לאחר מכן (2008/9) בחוזה בקבוצת רוטרדם מהליגה הראשונה בהולנד. גם ברוטרדם ווקר סיפק את הסחורה עם 18.8 נק' (מקום שלישי במלכות הסלים בהולנד באותה עונה). בהמשך הקריירה שיחק גם בליאז' הבלגית, דיסלדורף הגרמנית וכן בליגה הפינית.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();