ברתנא. סגר את הסגל



זר שני לגליל עליון
ספסל ,23/09/2012

העולה החדשה לליגה הלאומית צירפה לשורותיה את גארי ג'ונסון (23, 1.98), פורוורד בוגר מכללת טקסס אשר הקבוצה מכפר בלום תהיה התחנה המקצוענית הראשונה שלו בקריירה. כבר היום ומחר (ראשון ושני) ניתן יהיה לראותו בטורניר לזכרו של אבי גולץ בקריית אתא.

---מאת יאיר תגר---

למרות ההודעה היחסית מאוחרת על הצטרפותה לליגה הלאומית, הפועל גליל עליון/קצרין סגרה את מכסת הזרים שלה לעונה הקרובה.

אחרי צירופו של לורנס ווסטברוק לפני כשבוע וחצי, הרכש האחרון של הקבוצה מהצפון הוא גארי ג'ונסון (23, 1.98), פורוורד בוגר מכללת טקסס, אשר גליל עליון/קצרין תהיה קבוצתו המקצוענית הראשונה בקריירה.

את מכללת טקסס סיים לאחר 4 שנים, כאשר בשנתו האחרונה השיג ממוצעים נאים של 11.5 נק' וכמעט 7 רב' למשחק ועזר למכללה להגיע לגמר אליפות ה-Big 12, שם הפסידו למכללת קנזס ובנוסף, השתתף עם המכללה בטורניר ה-NCAA, כאשר אחרי ניצחון בסיבוב השני על אוקלנד, הודחו בסיבוב השלישי ע"י אריזונה.

בין השחקנים הבולטים איתם שיתף פעולה בטקסס ניתן למצוא את טריסטן תומפסון, אשר משחק ביחד עם עמרי כספי בקליבלנד קאבאלירס.

לאחר קריירת המכללות, ג'ונסון השתתף בטורניר פורטסמות', טורניר טרום דראפט, בה משך עניין רב עם ממוצעים של 15 נק' ו-11 רב' למשחק.בקיץ האחרון הוא השתתף בליגת הקיץ בווגאס עם מינסוטה טימברוולבס, ביחד עם ליאור אליהו. מדובר בשחקן עם משחק פנים ומשחק גב מצוין לסל, בנוסף ליכולת רב' גבוהה מאד.

כבר בטורניר גולץ, שייערך ביומיים הקרובים (23-24/9) בקרית אתא, ניתן יהיה לזכות להתרשמות ראשונית מהשחקן. את השחקן מייצגים צמד הסוכנים, מתן סימן טוב ולירון פנאן.

עם צירופו לגליל, הקבוצה בעצם סגרה את הסגל שלה, אשר כולל מלבד ג'ונסון וווסטברוק את אבישי גורדון, אנטון קזרנובסקי, יגאל ניר, מעוז כחלון, ליאור סרף, רן כהן, לירן שוורצוולד, דן ווליס, עטר צלצר ויהל גרשמן.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();