נאווי. חילופי זרים בר"ג



חילופי זרים גם בר"ג
ספסל ,14/09/2012

אחרי קריית אתא גם בזיסמן החליטו לשנות דברים כאשר דימאריו אנדרסון שהוחתם לפני שבוע שוחרר עוד לפני שהגיע לישראל בעקבות הפציעה שעבר בעונה שעברה. במקומו צורף טיירון קנט (26, 1.95) בעל עבר בצרפת וקפריסין.

משחקי ההכנה לקראת העונה החדשה רק בחיתוליהם, אך יש כבר קבוצות שהחליטו לשנות דברים. כזכור לפני מספר ימים ביטלה עירוני קריית אתא את החוזה עם ג'אמל הורן בעקבות בעיות בדרכונו והחתימה על חשבונו את אייבורי קלארק.

עירוני ר"ג שצירפה לשורותיה את דימאריו אנדרסון, החליטה בסופו של דבר להתיר את חוזהו בעקבות הפציעה הקשה שעבר בכף רגלו בעונה שעברה והחתימה במקומו את טיירון קנט (26, 1.95) בעל עבר בצרפת וקפריסין.

קנט החל את דרכו במכללת טולדו בה שיחק ארבע שנים. בשנתיים האחרונות שלו במכללה היה מהמובילים כשבעונה האחרונה העמיד שורה סטטיסטית של 15.1 נק', 5.2 ריב' ו-2.1 אס'. לאחר מכן עבר לצרפת שם שיחק בליגה השנייה במדי ברסט ונאנט, כאשר משם המשיך לליגה הקפריסאית הראשונה בה העמיד ממוצעים דומים מאוד לתקופתו במכללה 15 נק', 5 ריב' ן-2' אס'. את העונה שעברה העביר בליגות חצי מקצועניות בארה"ב.

ברמת גן מקווים כי קנט יביא להם תוספת אתלטית ומהירות שתשתלב טוב עם שלל הקלעים הטובים בקבוצה. לאחר החתמתו של קנט נותר לעמי נאווי להחתים זר נוסף בעמדות הפנים כדי לסגור את הסגל באופן סופי.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();