ברתנא. זר ראשון בגליל



ווסטברוק עובר לגליל
ברק חקלאי ,11/09/2012

לא מדובר ברכזה של אוקלהומה ת'אנדר, אלא בגארד אמריקאי (24, 1.83) עם עבר בליגת הפיתוח של ה-NBA וקריירת תיכונים מרשימה.

---מאת ברק חקלאי ויאיר תגר---

מאז הודיעו להפועל גליל עליון כי בעונה הקרובה היא תשחק בליגה הלאומית רובצים בצוות המקצועי של המועדון אחר שני אמריקאים שיחזקו את הסגל. היום (שלישי) החתימו בכפר בלום את לורנס ווסטברוק (24, 1.83), בוגר מכללת מינסטוה שיכול לשחק בשתי עמדות הגארד ומצטיין בעיקר בקליעה מטווח השלוש.

ווטסברוק שנולד באריזונה הוליך את התיכון המקומי עם 41 נק' בממוצע למשחק כאשר באחת מעונותיו קלע, ושימו לב לזה - 883 נק' ב-22 משחקים בלבד. לאחר מכן קיבל מלגה במכללת מינסוטה בה התקדם משנה לשנה. בשנתיים האחרונות שלו צבר 12.8 נק', 2.6 רב' ו-2.2 אס' בממוצע.

בקיץ 2010 אף נבחן במחנה האימונים הנחשב בפורטס'מות המכין את שחקני המכללות לקראת דראפט ה-NBA. לצערו הוא לא נבחר באותו הדראפט ונאלץ להעביר את השנתיים האחרונות בליגת הפיתוח. גליל תהיה תחנתו הראשונה של ווסטברוק באירופה.

הסגל של גליל כולל כרגע את החבורה המקומית: יניב שטראוס, בר מאור, רן כהן, מעוז כחלון ומשה רחמים, יחד עם יגאל ניר ואנטון קזרנובסקי שהצטרפו. אבישי גורדון שהוזכר כמועמד לקבוצה הגיע לסיכום עקרוני בה וצפוי לחתום בימים הקרובים. בכפר בלום יחפשו ככל הנראה סנטר זר שישלים סופית את הקאדר שלהם, חמישה שבועות לפני פתיחת הליגה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();