ירמישין. חוזר לר"ג



זר ראשון בר"ג
ספסל ,07/09/2012

קבוצתו של עמי נאווי צירפה לולאדי ירמישין שחתם לפני יומיים גם את האמריקאי, דימאריו אנדרסון (27, 1.93) בעל עבר בליגה הבלגית וההולנדית.

---מאת גל גרינברג---

לאורך הקיץ התעוררו סימני שאלה בנוגע לעתידה של עירוני רמת גן. שמועות על עונה פיננסית לצד חוסר פעילות בשוק השחקנים יצרו רושם כי הקבוצה עומדת בפני פרשת דרכים. סדרת החתמות מרשימות בשבועיים האחרונים הבהירה כי הדברים שונים ולזיסמנים מטרה ברורה: עלייה לליגת העל.

אל הסגל המרשים של עמי נאווי הכולל בין השאר את דורי אסף, איתי גרינבוים ועמית תמיר הצטרפו בימים האחרונים ולאדי ירמישין וגם זר ראשון לעונה הקרובה, דימאריו אנדרסון (27, 1.93).

אנדרסון, אשר שיחק ארבע שנים בקולג' בשתי מכללות - סנטרל קונטיקט וקוויניפק, סיפק ממוצעים מרשימים בשנתו האחרונה - 21.7 נק', 6.5 ריב' ו-3.3 אס'. אלו סייעו לו לחתום בלובן מהליגה הבלגית הראשונה שם שיחק בין השנים 2007-2009.

את העונה האחרונה החל בקבוצת ווירט מהליגה ההולנדית הראשונה וב-12 משחקים רשם 17.2 נק', 4.2 ריב', 4.6 אס' ו-1.7 חט'. עם זאת, בדצמבר נפצע ולא חזר לשחק עד סוף העונה. ברמת גן מאמינים כי אנדרסון הצליח להתאושש מן הפציעה וישדרג את הקבוצה במאבקי העלייה אליהם היא מכוונת.

ירמישין חוזר לקדנציה שנייה בעירוני רמת גן, בה שיחק גם לפני שתי עונות בלאומית. בזמנו חתם ירמישין בקול תרועה רמה, אך רשם שנה מאכזבת יחסית יחד עם הקבוצה כולה שלמרות סגל יקר ונוצץ לכאורה, נשארה מחוץ לפלייאוף העליון.

בעונה שעברה שיחק בהפועל לב-השרון ולמרות עונה רגילה פושרת בה קלע 5.2 נק' והוסיף 4.2 ריב' ב19 דקות משחק, שידרג את ממוצעיו בפלייאוף התחתון ל-10.6 נק' ו-5.6 ריב', אך גם אלו לא סייעו לקבוצה מה"סאונה" שנשרה לליגה הארצית בסיום העונה.

שינוי נוסף חל בהנהלת עירוני רמת גן, כאשר עמיקם ריקלין החליף את בני ברנר בתפקיד יו"ר הקבוצה. ברנר, אשר כיהן בתפקיד בשנים האחרונות ובזמנו בתפקיד רשמה הקבוצה מספר עונות יפות בליגת העל, החליט כי ברצונו לפרוש ולפנות את הבמה. ריקלין, מחליפו, היה משחקניה הבולטים של מכבי רמת גן בשנות ה-60 וה-70, ונמצא עד היום ברשימת מאה הקלעים הגדולים בישראל. כמו כן, מזה שנים רבות חבר ריקלין בהנהלת המועדון ומסייע רבות בנושאים שונים.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();