שרוני. תחנה רביעית בקריירה



קרפלס ושרוני בנס ציונה
ברק חקלאי ,31/08/2012

שני הצעירים שהתקדמו מאוד בעונה החולפת יחזקו את הסגל של נדב זילברשטיין. גם גל יעקובוביץ' הוחתם. יניב מזרחי, יו"ר הקבוצה: "אנחנו מכוונים הכי רחוק שאפשר".


עירוני נס ציונה השלימה את הסגל שלה לעונה הקרובה כשצירפה שלושה צעירים. הראשון הוא טל קרפלס (22, 1.94) שממשיך לעונה שנייה במועדון. בשנה שעברה הראה יכולת טובה בעונה הסדירה ואף שיפר את משחקו בפלייאוף עם 10.2 נק', 3.5 רב' ו-2.7 רב'. קרפלס הינו בוגר מחלקת הנוער של מכבי ראשל"צ ושיחק בעבר גם בקבוצה הבוגרת של הכתומים ובאליצור יבנה.

בנוסף לקרפלס, הוחתם גם בן שרוני (22, 1.92) שירד בעונה שעברה ליגה עם הפועל לב השרון. הפורוורד שהחל את דרכו במחלקת הנוער של א.ס רמה"ש שיחק בשנים האחרונות גם בבקעה ובמכבי הוד"ש. השחקן השלישי שסגר אצל נס ציונה הוא גל יעקובוביץ' שעבר בעיקר בליגה הארצית בחוף השרון וברמה"ש ולו זו תהיה עונה ראשונה בלאומית.

יניב מזרחי - יו"ר המועדון התייחס להחתמות: "טל קרפלס הוא כמו בן בית בנס ציונה ולמרות שהוא היה אצלנו רק שנה אחת הוא מאוד מחובר למקום ולקבוצה ולא היה לנו ספק שאנחנו רוצים לראות אותו ממשיך לעונה נוספת. לגבי בן שרוני וגל יעקובוביץ' מדובר בשני שחקנים צעירים כשרוניים שמתאימים לפאזל , החתמנו את כל השחקנים שרצינו יש לנו קבוצה צעירה אך בד בבד גם מנוסה ואנחנו מכוונים הכי רחוק שאפשר העונה






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();