נאווי. אחת הדמויות הצבעוניות בליגה



עמי נאווי יאמן את ר"ג
ספסל ,30/08/2012

שחקן העבר שעמד על הקווים של מכבי חיפה לפני שנה וחצי חוזר והפעם לקבוצה מזיסמן שרוב הסגל שלה כבר נבנה לפני הגעתו. יצטרך להחתים שני זרים כדי לסגור את הקאדר באופן סופי.

לא מעט שמות של מאמנים רצו סביב עירוני ר"ג בשבועות האחרונים, מאמיר עוזי, דרך מיקי גורקה ועד גלעד כץ. בסופו של דבר היה זה דווקא עמי נאווי שקיבל את הג'וב וידריך את הקבוצה בעונה הקרובה. נאווי שאימן ב-2010/11 במכבי חיפה לאחר שהחליף את אלעד חסין שפוטר, היה בפסק זמן בעונה החולפת וכעת הוא חוזר עם אנרגיות חדשות בניסיון להצעיד את הזיסמנים לצמרת הליגה הלאומית.

שחקן העבר האגדי של הפועל ת"א החל את קריירת האימון שלו כעוזרו של שרון דרוקר במכבי רעננה, לאחר מכן שימש בתפקידים זהים גם תחת יעקב ג'ינו ואפי בירנבוים בהפועל ת"א. ב-2006/7 ציפה לקבל את משרת האימון אצל האדומים, אולם כשההצעה לא הגיעה, חתם במכבי הוד השרון מהליגה הלאומית וסגר בה מעגל לאחר ששיחק בה ב-1994.

נאווי נתן עונה יפה עם הוד"ש והצעיד את השרונים עד למקום השישי המכובד. במכבי גבעת שמואל שניסתה בכל כוחה להישאר בליגת העל לא יכלו שלא להתייחס אליו ובאפריל 2007 פיטרו את עופר ברקוביץ' וצירפו את מאמנה של הוד"ש. בסופו של דבר הזעזוע לא עזר והגבעה נשרה ללאומית.

למרות העזיבה לגבעת שמואל באמצע העונה, בהוד"ש זכרו לנאווי את אותם חודשים יפים שהעביר באולם "עתידים" והחתימו אותו גם ב-2007/8. בניגוד לציפיות הגבוהות, הצליחה הקבוצה רק לשרוד בליגה בעקבות פלייאוף תחתון טוב. באותו הקיץ החליט לחזור לאמן כשחתם בא.ס רמה"ש.

בדצמבר 2008 החליף את רוני צוקרמן באליצור יבנה שעד אז סבלה מעונה לא טובה למרות שהצהירה כי בכוונה להיאבק על הפלייאוף העליון. הגעתו של נאווי אומנם ייצבה את המערכת, אך הוא לא הצליח להוביל אותה לשמונה הגדולות ובעקבות כך לא המשיך בקבוצה לעונה נוספת.

ב-2009/10 מצא עצמו נאווי בסיטואציה זהה כשנקרא להציל את הפועל לב השרון מירידה בחודש ינואר. תחת שרביטו הצליחה הקבוצה במשימה ואף לא הייתה רחוקה מהגעה לפלייאוף העליון. את העונה לאחר מכן החל כעוזרו של חסין במכבי חיפה ומאוחר יותר החליפו בתפקיד המאמן הראשי, מה שלא החזיק יותר מדי זמן וכעבור שלושה חודשים בהם לא הצליח לייצב את מצבם של הירוקים, סיים את תפקידו ומיקי גורקה נטל את המושכות בנשר.

נאווי מגיע לר"ג שכבר החלה לבנות את הסגל ויש לומר שהוא פחות או יותר הושלם למעט שני זרים ואולי עוד ישראלי או שניים. נכון להיום חתומים בזיסמן דורי אסף, עמית תמיר, תום חבקין, בר חג'בי, איגור מאיור ויואב ארביב. הקבוצה נמצאת במו"מ עם ליאור רובינשטיין שצפוי להמשיך ועם שני הצעירים, רום גפן וארד הררי, בוגרי מחלקת הנוער של מכבי ת"א.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();