פיטשון. חוזר לליגה של הגדולים



ראשל"צ מאמינה בגבוהים המקומיים
ספסל ,27/08/2012

הכתומים מעיר היין חיזקו את הקו הקדמי עם שני בוגרי הנבחרות הצעירות: דניאל איידן שמגיע ממכבי חיפה ורביב פיטשון ששיחק אשתקד בעירוני ר"ג בלאומית.

השבוע חתמו במועדון הכדורסל מכבי ראשון לציון שני שחקנים ישראלים צעירים לשתי עונות: דניאל איידן ורביב פיטשון.

דניאל איידן (23, 2.04), שחקנה לשעבר של מכבי בזן חיפה, החל את קריירת המשחק שלו בעונת 2008/09 בהפועל גבעתיים ולאחר מכן בשתי עונות בהפועל בארי מהליגה הארצית.

רביב פיטשון (22, 2.02), בוגר מחלקת הנוער של הפועל חולון. הוביל את נבחרת הנוער של ישראל באליפות אירופה לנוער בשנת 2007. שחקן נבחרת העתודה בשנת 2008 ו- 2009. את קריירת הבוגרים שלו החל במכבי אשדוד ולאחר מכן בליגה הלאומית באליצור כוכב יאיר. אחרי עונה אחת בהפועל חולון בה גדל, ירד שוב ללאומית ושיחק בעונה האחרונה בעירוני רמת-גן כשהוא רושם 10.0 נק' ו-7.6 ריב' למשחק
.
מתן חרוש, עוזר מאמן מכבי ראשל"צ: "איידן בעל כישרון רב ופוטנציאל אדיר שעדיין לא מומש. אנו מקווים שבעזרת עבודה צמודה וסיזיפית של הצוות המקצועי במועדון הוא יהפוך להיות דומיננטי בליגה וייקח לידיו את ההזדמנות שניתנה לו. עכשיו הזמן שלו להראות את יכולותיו. באשר לרביב פיטשון , מדובר בשחקן אנרגטי ולוחמני, שחקן נשמה במגרש. רביב אוהב מאד להילחם על כל כדור ובכל עמדה . אותן יכולות לוחמניות מתאימות מאד לרוח הקבוצה שנבנית בשנים האחרונות".

יצחק פרי, יו"ר מכבי ראשון לציון: "הצוות המקצועי של מכבי ראשל"צ מוכיח פעם אחר פעם שהוא מצליח לממש הפוטנציאל הטמון בשחקנים צעירים בעלי כישרון ויכולות משחק איכותיות. הם הוכיחו זאת עם ניצן חנוכי, אור סולומון ושון דאוסן ואני בטוח שיידעו לממש את הפוטנציאל הגלום בפיטשון ובאיידן."






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();