טירל ביינס סגר בהוד"ש
ברק חקלאי ,27/08/2012

הפורוורד בן ה-26 ייצא לראשונה לאירופה וינסה להרשים בקבוצתו החדשה של רועי חגאי. העמיד בעונה שעברה בליגת הפיתוח 15.4 נק' ו-6 רב'.

ביום שלישי הקרוב תחל מכבי הוד השרון באופן רשמי את אימוניה לקראת עונת 2012/13. רגע לפני שזה קורה החתימה הקבוצה זר שני שינחת בימים הקרובים בישראל. מדובר בטירל ביינס (26, 1.98), פורוורד אתלטי שעדיין לא שיחק באירופה, אולם קלע בשנה האחרונה בליגת הפיתוח לא פחות מ-15.4 נק' וקלט 6 רב' למשחק.

ביינס, יליד צפון קרוליינה, החל את תהליך המכללות שלו בצורה שונה משאר האמריקאים כשרק בגיל 21 הצטרף למכללת מארשל (הקולג' בו שיחק גם טיילר ווילקירסון ששיחק בשנים האחרונות בגלבוע/גליל ומכבי חיפה). עונתו הראשונה הייתה מבטיחה עם 11.5 נק' ו-5.8 רב', אך לאחר מכן נפגע בברכו ונאלץ לעבור ניתוח, מה שפגע בשנתיים הבאות שלו בקולג'. את עונת הסיניור שלו סיים מצוין מבחינה אישית כשסיפק 12.8 נק' ו-6.6 רב'.

כשהוא כבר בן 25 יצא לדראפט ליגת הפיתוח ונבחר ע"י "ברי בייהוקס", קבוצת הבת של הניו יורק ניקס. למרות האלמוניות היחסית שלו, הצליח ביינס להראות יכולת גבוהה והיה ממצטייני הבייהוקס עם 15.4 נק' ו-6 רב'. הוד"ש תהיה התחנה הראשונה שלו כאמור מחוץ לארה"ב.

ביינס מצטרף בכך לקו הקדמי של רועי חגאי שכולל כרגע את ניב סולומון הצעיר ואופיר הובר. בקבוצה ממשיכים לחפש אחר גבוה ישראלי נוסף. הסגל של הוד"ש רגע לפני פתיחת האימונים כולל את אלן סקוורר, עידו סטולרו, עומר וינטר, ערן אסנטי, טראוויס הולמס, הובר, סולומון וביינס.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();