תמיר. ממשיך בר"ג



תמיר, אסף וחבקין בעירוני ר"ג
ספסל ,26/08/2012

השלישייה שחתמה היום (ראשון) בזיסמן אמורה להוביל את הקבוצה בעונה הקרובה. גם חג'בי, מאיור וארביב בסגל, ארד הררי ורום גפן מועמדים. מאמן עדיין אין.

---מאת גל גרינברג---

קיץ שקט ונטול החתמות בעירוני רמת גן הסתיים בסוף השבוע, כאשר הקבוצה החתימה לא פחות מארבעה שחקנים - עמית תמיר שממשיך לעונה נוספת, דורי אסף שמצטרף מנס ציונה, תום חבקין מבני השרון ובר חג'בי מקרית טבעון/עמק יזרעאל.

תמיר פתח את העונה שעברה במכבי ראשל"צ, אך לאחר שלא זכה לקרדיט בקבוצתו של בירנבוים שוחרר וחתם בעירוני רמת גן. הפורוורד הפך באופן מיידי לאחד מעמודי התווך של הקבוצה. הצטרפותו באמצע העונה הביאה לשינוי משמעותי והפכה אותה מאחת המועמדות לירידה, למועדון לגיטימי שמאיים על הגדולות.

לפני הצטרפותו של תמיר השיגה רמת גן 4 ניצחונות ב-14 משחקים, כאשר ב-12 המשחקים איתו השיגה 8 ניצחונות. הריצה הרמת-גנית נעצרה בפלייאוף כאשר הודחה על ידי הפועל ת"א שניצחה 2-0 בסדרה, כולל ניצחון במשחק מדהים בזיסמן בו ניצחה לאחר שתי הארכות.

אסף גדל במחלקת הנוער של בני הרצליה, ולאחר עונות מצוינות בלאומית ברמלה, יקנעם/מגידו ומכבי אשדוד, חזר לקבוצה הבוגרת של בני השרון. פתח מצוין את הקריירה בליגת העל, אך לקראת סיום העונה נפצע והתקשה להתאושש מן הפציעה, גם בעונה לאחר מכן בה מיעט לקבל הזדמנויות.

בשנה שעברה החליט לעבור לנס ציונה בלאומית והיה משחקניה המובילים בדרך לעלייה לחצי גמר הפלייאוף בו הודחה על ידי הפועל ת"א. גם ברמת גן צפוי לו תפקיד מרכזי כאשר הוא ותמיר מיועדים להיות שני הישראלים המובילים של הקבוצה. סטטיסטיקה בעונה שעברה: 12.8 נק' (49% ל-2, 32% ל-3), 5.5 אס', 1.4 חט'

חבקין גם גדל במחלקת הנוער של בני הרצליה וכשעלה לגיל בוגרים חתם על חוזה ארוך טווח במועדון. לאחר עונת ייבוש על הספסל בשרון, הושאל להפועל בארי ונתן שם סדרת משחקים טובים אשר לא סייעה לקבוצה המקומית שירדה ליגה בסיומה. חזר בעונה שעברה לבני השרון בליגת העל, אולם מיעט לקבל הזדמנויות, ושותף רק ב-12 משחקי ליגה ובעוד משחק אחד בגביע. סטטיסטיקה בעונה שעברה: 5.4 דק' למשחק, 0.8 נק'.

בר חג'בי הצעיר ששיחק כמחליף לגארדים בטבעון בעונה שעברה, חתם אף הוא ברמת גן בסוף השבוע. אחד ממשחקיו הטובים ביותר בעונה שעברה היה בניצחון טבעון בזיסמן, בו קלע 13 נק' ומסר 5 אס'. סטטיסטיקה בעונה שעברה: 10.6 דק, 4.7 נק', 1.5 אס'.

מלבד ההחתמות האחרונות ממשיכים ברמת גן גם איגור מאיור ויואב ארביב מן העונה שעברה. לקבוצה עוד אין מאמן כאשר גלעד כץ ומיקי גורקה הינם המועמדים המובילים כרגע לאימון הקבוצה. ליאור רובינשטיין נמצא במו"מ עם הנהלת המועדון. ארד הררי ורום גפן, בוגרי מחלקת הנוער של מכבי ת"א, נמצאים אף הם בעדיפות עליונה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();