יבנה החתימה את מונטה מגי
ברק חקלאי ,21/08/2012

הפורוורד בן ה-32 (198) שזכה באליפויות בדנמרק והולנד, וכמו כן שיחק גם בבונדסליגה הגרמנית ובבלגיה, יתרום מניסיונו לקבוצה שנבנית באולם שבזי.

עוד קבוצה בליגה הלאומית שהשלימה פחות או יותר את מלאכת בניית הסגל לעונה הקרובה היא אליצור יבנה. המועדון שסיים את 2011/12 בצמרת ונפל רק בחצי גמר הפלייאוף לאחר הפסד ל"איתי" באר יעקב, צירף לשורותיו את הפורוורד המנוסה, מונטה מגי (32, 1.98) בעל עבר מרשים בליגה הגרמנית, ההולנדית והבלגית. בנוסף לרזומה, מגי מחזיק במספר תארים אישיים וקבוצתיים, בין השאר באליפות בדנמרק (2006), בהולנד (2010) וכן בגביע ההולנדי (2011).


הפורוורד בן ה-32 ורסטילי מאוד, מנצל את הפיזיות שלו ולא מפחד ממגע. כמו כן, הוא קולע באחוזים לא רעים בכלל מחוץ לקשת (עומד על ממוצע של 35% בקריירה). יחד עם זאת, את עונתו האחרונה בלוגבן הבלגית הוא ירצה לזכור פחות לאחר שהשיג את מספריו הנמוכים בקריירה (8.2 נק' ו-4.3 רב').

מגי שגדל בשיקגו שיחק במשך שנתיים בג'וניור קולג' ולאחר מכן העביר תקופה זהה במכללת לואיס מהליגה השנייה. מספריו בעונתו האחרונה היו מצוינים ועמדו על 19 נק' ו-8.6 רב' ב-31 משחקים.

את שלוש השנים הראשונות שלו בקריירה המקצוענית עשה בליגה הדנית והיה מהמצטיינים בה. לאחר מכן עבר לשנתיים בגרמניה (ליגה שנייה ובונדסליגה) כשגם שם הראה מיכולותיו עם 14.1 נק', 8.3 רב' (שלישי בתחום בבונדסליגה) ו-2.1 אס'. ב-2009/10 עבר לליידן ההולנדית ובה המשיך גם שנה לאחר מכן. את 2011/12 העביר בלובן הבלגית.

אין ספק כי מדובר בחיזוק משמעותי לקבוצתו של נתי כהן שחיפש עוד מעט ניסיון לקבוצה החדשה אותה בנה, וכבר עכשיו מתבססת לה חמישייה לא רעה בכלל באולם שבזי שתכלול את האמריקאי השני - טריסטאן בלקווד, נועם מטלון, אלעד הופמן, מגי ואיגור נסטרנקו. בנוסף לחמישייה סגורים ביבנה לעונה הבאה גם יונתן שטרקמן, יבגני ליוטרין, ליאור שם טוב ושחר ברושי.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();