דוידי בעפולה שהחתימה גם זר
ברק חקלאי ,19/08/2012

הישראלי המנוסה סגר בבירת העמקה יחד עם האמריקאי שיכול לשחק בשתי עמדות הגארד (26, 1.91), בעל עבר מרשים בליגות הראשונות של גרמניה, פולין, אוסטריה והונגריה.



אחרי שסגרה עם חלק משחקניה מהעונה החולפת, החתימה הפועל עפולה שני שחקנים משמעותיים שיחזקו אותה מאוד לקראת תחילת 2012/13. הראשון הוא אנתוני פישר (26, 1.91), ששיחק בשנה שעברה בלודוויסגבורג מתחתית הבונדסליגה הגרמנית. האמריקאי שהצטרף לקבוצה הגרמנית רק בחודש ינואר ניפק בשורותיה כמעט 10 נק', 2 רב' ו-1.5 אס' ב-15 משחקים, כשהנתון הבולט אצלו הם האחוזים מחוץ לקשת (41.5%).

יחד עם פישר צירף יאור את דרור דוידי (28, 1.88) מהישראלים המנוסים בלאומית ששיחק בשנה שעברה בעירוני ר"ג, סיפק 16 נק', 3.4 אס', 3.1 רב', 1.8 חט' -40% מחוץ לקשת, ועזר לזיסמנים להגיע עד לרבע גמר הפלייאוף לאחר פתיחה רעה מאוד של העונה.

פישר ששיחק ארבע שנים במכללת טנסי טק סיים עם ממוצעים מרשימים של 17 נק', 3.6 אס' ו-3.1 רב' ב-32 משחקים, כשהשיא מבחינתו הייתה אליפות המחוז עם טנסי ב-2005 ובחירה לחמישיית העונה בשנתו האחרונה בקולג'.

תחנתו הראשונה באירופה הייתה גמונדן האוסטרית, אותה אימן בעבר הישראלי, בוב גונן. פישר לקח חלק עם מועדונו החדש במוקדמות היורוקאפ ולמרות שהציג יכולת פנטסטית עם כמעט 15 נק', 6 אס' ו-4 רב', לא הצליח להעפיל למפעל והסתפק ביורוצ'אלנג'. בזירה המקומית זכה להצלחה רבה יותר כשהוביל את גמונדן למקום הראשון בסיום העונה הרגילה ועד לגמר הפלייאוף, מה שזיכה אותו גם בהשתתפות במשחק האול-סטאר האוסטרי.

בפברואר 2010 הצטרף לראשונה לבונדסליגה הגרמנית כשחתם בפרנקפורט סקיילנרס (קבוצתו הנוכחית של מולי קצורין). גם עם המועדון הגרמני הגיע עד לגמר הפלייאוף, אך היה גורם פחות משמעותי. את 2010/11 פתח בליגה ההונגרית, אולם עוד לפני פתיחת הליגה עבר לקוטביצה הפולנית (עוד קבוצה שידעה נציגות ישראלית – עודד ברנדווין כיכב בה בשנה שעברה). בפולין סיפק 13.5 נק' ו-2.5 אס'. כאמור את העונה החולפת העביר בלודוויסגבורג.

מדובר בגארד שמאלי עם קליעה נהדרת מחוץ לקשת שגם ניחן בראיית משחק טובה. הוא אומנם לא סקורר מוכח באירופה, אך בליגה השנייה בישראל צפוי להיות לו קל יותר מבחינה התקפית ויאור ישמח מאוד לראות אותו מסיים כל משחק עם מספר גבוה של נק'.

פישר מצטרף בעפולה לאלעד אליהו, עוז בלייזר, אלעד כנפו, סרגיי זליקמן, רותם ברזילאי ועומר אל-עד שחתמו מוקדם יותר. בבירת העמק ימשיכו לחפש בימים הקרובים אחר גבוה זר שיסגור כמעט באופן סופי את הסגל ל-2012/13, כשהמטרה היא כמובן להתברג בפלייאוף העליון.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();