אמריקאי שני לכפ"ס/כוכב יאיר
ברק חקלאי ,11/08/2012

קבוצתו של דרור בריגר החתימה את אדם קונסטנטין (24, 2.06) ששיחק בעונה שעברה בפיניקס האגן הגרמנית יחד עם ברנדון ברוקס, הזר הראשון שחתם באולם ה"קווים". העמיד 8.4 נק' ו-4.4 רב' ב-21 דק'.



בעוד מספר שבועות ייחלו האימונים הרשמיים של קבוצות הליגה הלאומית, בינתיים אחת שכבר הספיקה לסגור את מכסת הזרים שלה לעונה הקרובה היא הפועל כפ"ס/כוכב יאיר. המועדון השרוני הודיעה על צירופו של אדם קונסטנטין (24, 2.06), פורוורד/סנטר חזק ששיחק בשנה האחרונה יחד עם הזר הראשון אותו החתים דרור בריגר לפני כחודש, ברנדון ברוקס, בפיניקס האגן מהבונדסליגה הגרמנית. קונסטנטין, שהחל את העונה החולפת בליגה השנייה בטורקיה, המשיך לקפריסין וסיים בגרמניה כשסיפק במדי הבווארים, 8.4 נק' ו-4.4 רב' ב-21 דק'.

האמריקאי שנולד ב-10 לאוגוסט 1988 שיחק במשך ארבע שנים במכללת אילון הקטנה ובעונתו האחרונה בה העמיד ממוצע יפה של 12.1 נק', 8.4 רב' ו-1.4 חס'. ב-2010/11 החל את הקריירה האירופאית שלו כשחתם ברילסקי הבולגרית, אך שוחרר עוד לפני פתיחת העונה. תחנתו הבאה הייתה סולנה השבדית בה הצליח לספק 12.5 נק' ו-7.5 רב'.

את העונה החולפת החל בליגה השנייה בטורקיה, אולם לאחר שלושה משחקים החליט לעבור ל-AEL הקפריסאית ולאחר מכן נחת בפיניקיס האגן הגרמנית. אחרי התחלה לא פשוטה הצליח קונסטנטין למצוא את מקומו ברוטציה של הגרמנים כששיתוף הפעולה בינו לבין הזר הנוסף של כפ"ס/כוכב יאיר, ברנדון ברוקס, השאיר בסופו של דבר את האגן בליגה הראשונה.

מדובר בפורוורד/סנטר חזק מאוד שלא מפחד ממגע וסימן ההיכר שלו הוא הלחימה על כל כדור. בנוסף ליכולות על המגרש, קונסטנטין מתגלה כאחד שאוהב להפיץ את מחשבותיו באינטרנט כשהוא מתחזק אתר אינטרנט מיוחד (www.adam-constantine.com) וחשבון טוויטר שלא היה מבייש את הסופר-סטארים מה-NBA. השחקן מיוצג ע"י צמד הסוכנים, מתן סימן טוב ולירון פנאן. עם צירופו של הפורוורד החדש, הסגל של בריגר כולל כעת את ברנדון ברוקס, עומר כהן, איתן רוטנברג, אוראל לב ורז אלבז.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();