אסנטי. אמור להוביל את הוד"ש



אסנטי והובר בהוד"ש
ברק חקלאי ,10/08/2012

קבוצתו של רועי חגאי ממשיכה בהחתמות וצירפה לשורותיה את שני הצעירים המבטיחים שאמורים להוביל אותה במהלך 2012/13.

---מאת ברק חקלאי ובני כהן---

מכבי הוד השרון ממשיכה בהכנותיה לקראת העונה הקרובה וצירפה לסגל את ערן אסנטי (24, 1.90) ואופיר הובר (21, 1.98) שאמורים להיות שני עוגנים מרכזיים במשחקה של הקבוצה. אסנטי שסבל בשנה האחרונה מפציעה ובעקבותיה לא שותף במועדון בו גדל, ברק נתניה, חוזר לליגה הלאומית לאחר שלוש שנים. הובר לעומתו ינסה להמשיך בקו העלייה בקריירה שמעט נעצר בעונה החולפת במדי טבעון/עמק יזרעאל.

אסנטי היה בגיל צעיר אחד מהשחקנים הבולטים לשנתון שלו והוביל את קבוצת הנוער של נתניה ואת תיכון שרת בעיר לאליפות המדינה וליגת העל לבתי ספר בעונת 2005/6 כשהוא מסיים עם ממוצע של למעלה מ-20 נק' ו-10 רב'.

הבחור בן ה-24 ניצל אז את מימדיו הגופניים שהיו בכמה רמות מעל שאר בני העשרה ושלט ללא עוררין מתחת לסלים. במקביל שיחק גם בנבחרת הקדטים, הנוער והעתודה ואף נמנה על סגל האולימפית של רוני בוסאני.

עם סיום גיל נוער קיווה לקבל במה במדי הפועל גליל עליון של עודד קטש, אך המציאות הייתה שונה. בשנה וחצי שלו בכפר בלום שיחק פחות מ-10 דק' בממוצע למשחק בהן לא הצליח להתבטא ובעקבות כך ירד ללאומית ושיחק במדי הפועל לב השרון. ב"סאונה" ניתן היה לראות קמצוץ מהכישרון שטמון בבחור כשסגר חצי עונה עם כמעט 10 נק' ומעל ל-4 רב', אולם הקבוצה ירדה לליגה הארצית.

ב-2008/9 שב לקבוצת נעוריו, ברק נתניה, והיה גורם משמעותי מאוד בעליית הקבוצה לליגת העל, כשסיפק עונה יפה עם 11 נק' ו-4 רב' ב-22.8 דק'. היה חלק מעונת החלומות של הנתנייתים בליגת לוטו (2009/10) שהסתיימה בפיינל פור, וסומן כשחקן שיכול לפרוץ קדימה בשנים הקרובות בעקבות הניצחון הענק על מכבי ת"א בבית במחזור ה-11 לאחר הארכה, 103-114, משחק בו קלע 12 נק' במאני טיים ועזר לצהובים-שחורים לנצח. לעומת עונת הבכורה החלומית עם נתניה בליגת העל, בשנתיים האחרונות לא הצליח לשחזר את אותה היכולת וסיים עם מספרים נמוכים.

הובר לעומת אסנטי החל לפרוח יחסית מאוחר. את גיל הנוער העביר בהפועל לב השרון ותחת שרביטו של רועי חגאי שכאמור יאמן אותו בשנה הקרובה בהוד"ש, הצליח לעלות עם קבוצת הנוער לליגה הלאומית וכן זכה בגביע האיגוד (2007/8).

שנה לאחר מכן החליט בצעד נועז לעבור לעירוני ר"ג, אולם מהר מאוד שב ללב השרון בה החל לקבל דק'. ב-2010/11 מונה כבר לקפטן הקבוצה וזכה לאמון גדול ממאמנו, יניב בורגר. הובר החזיר עם 10.4 נק' ו-4.7 רב' ב-28 דק', עזר לשרונים להעפיל לפלייאוף וסיים כשחקן המשתפר של העונה.

היכולת הטובה סידרה לו התעניינות רבה מצד מספר קבוצות בלאומית והוא החליט לעבור להפועל "מרנין" טבעון/עמק יזרעאל. למרות הציפיות הגדולות, הובר שותף רק ל-15.8 דק' בהן לא הצליח לתרום יותר מדי. דווקא בסדרת הפלייאוף מול אליצור יבנה פרח עם 12.5 נק' ו-6 רב' ב-26.5 דק', אך זה כבר היה מאוחר מדי עבור קבוצתו שהודחה.

עם החתמתם של השניים הסגל של רועי חגאי כולל כעת את אלן סקוורר, עומר וינטר וטרוויס הולמס כשהכוונה היא להתחזק בסנטר אמריקאי וכן בעוד שניים-שלושה ישראלים שיסגרו סופית את הרוטציה באולם עתידים.


הובר. חוזר לשתף פעולה עם חגאי






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();