שגב. עובר לצהוב (צילום: באדיבות איגוד הכדורסל)



איתי שגב חתם במכבי ת"א
ברק חקלאי ,07/08/2012

הפורוורד בן ה-17 ישחק בחמש השנים הקרובות עבור האלופה הישראלית וצפוי לחזק גם את קבוצת הנוער. נמצא כרגע עם הנבחרת של אריאל בית הלחמי שתחל את קמפיין אליפות אירופה בחמישי הקרוב מול אנגליה.

בסופ"ש האחרון נחתמה לה אחת העסקאות היותר מעניינות בכדורסל הישראלי בכל הקשור לשחקן נוער. איתי שגב (17, 2.02) שגדל בהפועל עמק יזרעאל ובגיל 15 עבר לפרויקט האקדמיה בוינגייט של איגוד הכדורסל חתם לחמש שנים במכבי ת"א.

הפורוורד המצוין ששוהה כעת עם נבחרת הנוער בסרייבו, בוסניה, לקראת אליפות אירופה שתחל ביום חמישי הקרוב, צפוי להיות חלק מהסגל של דיוויד בלאט כבר העונה ובעת הצורך יחזק את קבוצת הנוער של המועדון שבשנה שעברה לא הצליחה לזכות באליפות ובגביע לראשונה מזה זמן רב.

עם סיום אליפות אירופה צפוי שחקנה החדש של מכבי ת"א לצאת למחנה היוקרתי "כדורסל ללא גבולות" שיתקיים במוסקבה באמצע חודש ספטמבר. המחנה שנחשב לאחד החשובים עבור צעירים אירופאים בעלי פוטנציאל להגיע לרמות הגבוהות ביבשת ואולי אף מעבר לכך, מאגד בתוכו אימונים וסדנאות עם המאמנים הטובים באירופה ובעולם וכן סדנאות עם שחקני עבר שידריכו הכדורסלנים הצעירים מה כן ומה לא לעשות בתחילת הקריירה שלהם.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();