רועי חגאי סיכם בהוד"ש
ספסל ,30/07/2012

הקבוצה הצנועה מעתידים מינתה את המאמן שעמד על הקווים בעונה שעברה בבני השרון/הרצליה וביקנעם/מגידו. גרי גנדל ואלן סקוורר עשויים להישאר.

מכבי הוד השרון שרק לאחרונה גיבשה תקציב לקראת 2012/13 מינתה לאחרונה את רועי חגאי למאמנה הראשי. חגאי שקיבל בעונה שעברה לראשונה בחייו קבוצה בליגת העל, בני השרון/הרצליה, סיים את תפקידו לאחר מספר מחזורים וחתם בהפועל יקנעם/מגידו שנאבקה על ההישרדות בליגה הלאומית.

לאחר מותחן ופלייאוף תחתון קשה הצליח המאמן להשאיר את הצפוניים בליגה, אך מכיוון ששיתוף הפעולה עם מכבי ת"א הופסק בסיום העונה גם החוזה שלו הופסק.

חגאי ששימש בשנים האחרונות כעוזר של אפי בירנבוים בהפועל ת"א, בני השרון, מכבי ת"א ומכבי ראשל"צ, והישגו הגדול ביותר הוא זכייה בגביע המדינה עם הנוער של הפועל ת"א בעונת 2004/5. בנוסף זכה בדאבל כשהעלה את הנוער של הפועל לב השרון לליגה הלאומית ובמקביל זכה בגביע האיגוד.

עוזרו של חגאי יהיה דורון קרמר שעבד בשנים האחרונות במחלקת הנוער של עירוני אליצור נתניה וכן בלב השרון. קרמר צפוי במקביל לאמן גם את קבוצת הנערים ארצית של המועדון.

מבחינת סגל השחקנים ינסו בהוד"ש להשאיר שניים מהישראלים המובילים שלהם בעונה החולפת גרי גדנל ואלן סקוורר. ג'ף רוזן, בעליה של מכבי חיפה, שתמך במועדון בעונה שעברה סיים את ההתקשרות וכרגע הספונסר הראשי של הקבוצה היא חברת "סנו".

כזכור בעונה החולפת סבלה הוד"ש מעליות ומורדות. רמי הדר שהחל את השנה כמאמן הראשי והוביל אותה לצמרת עבר במהלך השנה למכבי חיפה ובמקומו חנן הירשוביץ'. לאחר מחזור אחד בלבד הירשוביץ' חש ברע ונאלץ לסיים את תפקידו. ישראל לב עמד על הקווים במשך מספר משחקים עד שאבי סוכר שנפצע בברכו החליף אותו והוביל את הוד"ש עד לרבע גמר הפלייאוף.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();