גיל אמיתי חתם בנס ציונה
ספסל ,27/07/2012

הגארד שהחל את העונה שעברה בעירוני ר"ג ועבר במהלכה להפועל חולון מצטרף לקבוצתו של נדב זילברשטיין וצפוי לקבל נתח דק' משמעותי. העמיד בזיסמן 5.8 נק' ו-2.8 רב' ב-18.2 דק'.

אחרי חתימתו הצפויה של טל דן לפני מספר ימים הודיעה עירוני נס ציונה על צירופו של גיל אמיתי (22, 1.97) ששיחק בעונה החולפת בעירוני ר"ג (5.8 נק' ו-2.8 רב' ב-13 משחקים) והפועל חולון. הגארד המוכשר החל את השנה בזיסמן אבל לאחר סיבוב אחד החליט לעבור לאולם הפחים בניסיון למצוא את מקומו בליגת לוטו. למרות ציפיותיו זה לא קרה ועם החתימה באולם לב המושבה הציפייה היא שחזור היכולת מהתקופה בקבוצת נעוריו, הפועל כפ"ס/כוכב יאיר.

אמיתי גדל במחלקת הנוער של הפועל כפ"ס והיה אחד מהשחקנים הבולטים לגילו. היכולת הטובה זיכתה אותו בהשתתפות באולסטאר הנוער ב-2007. הישראלי בן ה-22 היה כמעט בכל קיץ חלק מהסגל הרחב של נבחרות ישראל הצעירות אך נופה רגע לפני האליפויות עצמן.

עם סיום גיל נוער, אלדד אקוניס, יו"ר בני השרון/הרצליה, ראה שיש לנער הצעיר מכפ"ס פוטנציאל והחתימו על חוזה לשלוש שנים. לצערו של אמיתי הוא לא זכה לקבל הזדמנות במדי השרונים ולאחר עונה ביקש להשתחרר מהחוזה ביובל כדי לשוב לכפ"ס הפעם כדי לשחק בקבוצה הבוגרת של המועדון.

עונת 2009/10 עברה מצוין על אמיתי שסגר אותה עם 10.2 נק' וכמעט 4 אס' ב-22 דק' והיה לשחקן משמעותי מאוד אצל הוד בן הרצל וה"תינוקות" שהגיעו עד לרבע גמר הפלייאוף והפסידו בסדרה מותחת מאוד להפועל "מרנין" טבעון.

השנה הפנטסטית שלו בכפ"ס/כוכב יאיר סידרה לו חוזה טוב במ.כ הבקעה, הקבוצה המאוחדת של גני תקווה (העיר בה נולד) וקריית אונו אצל חנן הירשוביץ'. במשחקי האימון קיבל השחקן הזדמנויות וגם היה לא רע בכלל, אך ברגע שהירשוביץ' פוטר הבין שאת הסיפור שלו באלופת הלאומית לשעבר הוא גמר.

במחזור השביעי חזר לכפ"ס/כוכב יאיר וכבר בבכורה המחודשת שלו ראו עד כמה התגעגע לכדור ובעיקר לבית כשקבוצתו ניצחה בדרבי את מכבי הוד השרון, 87-105, והוא עצמו קלע 20 נק' ב-5/7 מחוץ לקשת. ההמשך התאפיין בחוסר יציבות כמו שהיה גם לקבוצתו ולצד משחקים גדולים עם 20 נק' ומעלה היו גם כאלה אותם סיים עם נתונים חד ספרתיים בטור הנק'. את אוהדי הלאומית זה לא ממש עניין ואמיתי נבחר להשתתף במשחק האול-סטאר הראשון של הליגה שנערך במרכז לידר. את עונת 2010/11 סיים עם ממוצע של 10.2 נק', 4.8 רב' ו-2.4 אס' ב-26 דק'. כאמור את העונה החולפת העביר בר"ג וחולון.


יניב מזרחי, יו"ר המועדון: "אנחנו שמחים לצרף את גיל למשפחת עירוני נס ציונה, גיל הוא שחקן מוכשר מאד עם נתונים מצוינים שאוהב לעבוד קשה ,ואנחנו מצפים שהוא יעשה את הפריצה שלו העונה ביחד איתנו. הסגל מתחיל להתגבש ואני בטוח שנראה כדורסל אטרקטיבי השנה בנס ציונה "






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();