אלעד אליהו נשאר בעפולה
ספסל ,25/07/2012

הפורוורד בן ה-27 ויתר על ההצעה מהפועל חולון לאחר שזו החליטה להשאיר את שון דניאל בקבוצה, וחתם לעונה נוספת בבירת העמק. העמיד ב-2011/12 מספרים יפים של 14.7 נק' ו-3.6 רב'.

עירוני הפועל עפולה המשיכה השבוע בבניית הפאזל הקבוצתי שלה לעונה הקרובה כשהחתימה לעונה נוספת את אלעד אליהו. הישראלי היה בשנה שעברה אחד השחקנים הישראלים הדומיננטיים של הקבוצה העפולאית עם 14.7 נק', 3.6 רב' ו-2.3 אס'.

מעבר ליכולת ההתקפית המוכרת של אליהו הוא הראה הרבה אופי במשחקיו ונתן בלא מעט משחקים "הצגות" בהגנה והוביל את עפולה לעונה המוצלחת. הפורוורד השמאלי שכבר היה סגור בהפועל חולון החליט לדחות את ההצעה בסופו של דבר מכיוון שבסגולים-צהובים החליטו להשאיר את שון דניאל המשחק על אותה עמדה לעונה נוספת.

אליהו גדל במחלקת הנוער של הפועל י-ם ואף היה בסגל הקבוצה הבוגרת שזכתה בגביע יול"ב בעונת 03/04. ניסה את מזלו גם במדי רמה"ש של מיקי ברקוביץ' אך לא זכה ליותר מדי הזדמנויות. בעונת 06/07 החל שיתוף הפעולה הראשון שלו עם שרון אברהמי כששיחק תחתיו במדי עירוני קריית אתא.

בסיום אותה עונה עלתה הקבוצה לליגת העל ואליהו זכה גם בתואר הישראלי המצטיין של הלאומית עם ממוצעים של 15.3 נק', 3.7 רב' ו-40% מחוץ לקשת. השחקן המשיך עונה נוספת באתא שניסתה את מזלה בליגה הראשונה אך כשלה וירדה בסיום לליגה השנייה. את 2009/10 העביר באדום של הפועל ת"א ועזר לקבוצת האוהדים להגיע עד לחצי גמר גביע המדינה ולפינאלה של הליגה הלאומית שם כזכור הפסידה למ.כ הבקעה. עם הגעתו של ארז אדלשטיין לעמדת המאמן על חשבונו של שרון אברהמי הבין אליהו כי הוא לא ימשיך באדום וחיפש לעצמו קבוצה חדשה.

יוסי מלכה יו"ר הקבוצה מסר השבוע אחרי החתימה עם אליהו כי הוא מאמין שהסגל שנבנה יוביל את עפולה למטרות שהציבה לעצמה, התקדמות לעבר הפיינל פור של הליגה הלאומית. מלכה ציין כי הוא שמח שההנהלה עומדת במטרה שהציבה לעצמה ברמת ההמשכיות מהעונה שעברה כשנכון לרגע זה ארבעה שחקנים מהעונה שעברה ימשיכו לעונה נוספת (סרגיי זליקמן, עוז בלייזר, אלעד כנפו ואליהו) ובימים הקרובים יושלם סגל הקבוצה הישראלי ויבחרו הזרים שיובילו השנה את הקבוצה בליגה הלאומית.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();