קזרנובסקי. יורד לראשונה לארצית



אנטון קזרנובסקי חתם בגליל עליון
ספסל ,10/07/2012

הפורוורד/סנטר בן ה-26 יורד לראשונה לליגה הארצית במטרה לעלות את קבוצתו של זיו ברתנא ללאומית. שיחק בעונה שעברה ברומניה ובהפועל לב השרון.

---דיווחו של יאיר תגר---

אחרי שאיבדה את צמד הגבוהים שלהם בעונה שעברה, דניאל תמיר ומתן סונגו, הפועל גליל עליון/קצרין מהליגה הארצית התחזקה בצורה משמעותית בעמדה זו, עם החתמתו היום (ג') של אנטון קזרנובסקי לעונה אחת, עם אופציה לעונה נוספת.

קזרנובסקי (26, 2.05 מ'), אשר גדל במחלקת הנוער של מכבי ת"א, חוזר לקדנציה שלישית בגליל, אחרי שנתיים שהעביר בגליל עליון בליגת העל (לפני שזו שינתה את שמה) בין 2004-2006 ועוד עונה בגלבוע/גליל בעונת 2010/11, עונה אותה סיימה הקבוצה במקום השני עם הפסד בגמר הפיינל פור למכבי ת"א.

קזרנובסקי החל את העונה החולפת באססופט פלוישטי הרומנית ולמרות יכולת טובה שהציג בקבוצה עם 8.3 נק' ו-5.6 רב' למשחק, עזב אחרי חודשיים והצטרף בחודש ינואר להפועל לב השרון בליגה הלאומית.

למרות הציפיות הגבוהות ממנו בשרון, אנטון הסתפק באותם ממוצעים מרומניה עם 8 נק' ו-5.7 רב', ושוחרר מהסגל של יניב בורגר עוד לפני שלב השרון ירדה לארצית.

רז גל, מנהל גליל עליון/קצרין, מסר בקצרה על ההחתמה: "המטרה הייתה להתחזק בעמדת הגבוהים אחרי העזיבה של מתן סונגו והשחרור של דניאל תמיר. החלטנו ללכת על גבוה דומיננטי שלא פחות טוב מסונגו ותמיר, אם לא יותר."

רוב סגל השחקנים אמור להמשיך לפי גל, אבל יש לצפות בימים הקרובים לחיזוק נוסף לקבוצה: "עם רוב השחקנים ששיחקו אצלנו בשנה שעברה סוכם עקרונית שהם ימשיכו איתנו לעונה הקרובה. המטרה שלנו היא להמשיך אם אותו סגל ולהתחזק בעוד 2-3 שחקנים נוספים ובקרוב מאד אנחנו גם נפתיע עם החתמת שחקן משמעותי בעמדה מספר 4."






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();