שולדבראנד. עולה ליגה



גם הוויקינג ממשיך בהפועל ת"א
ספסל ,10/07/2012

האדומים של ארז אדלשטיין יתבססו על אותו סגל ישראלי שהוביל אותם לעליית ליגה. אחרי מתן נאור, גל איתן, בר טימור ויותם שירן, גם יונתן שולדבראנד הבטיח את הישארותו בקבוצה.

מזמן כבר לא ראינו עולה חדשה שלא עושה מהפכה בקאדר הישראלי שלה עם המעבר מליגת המשנה לליגת לוטו. בקיץ שעבר בנה ארז אדלשטיין סגל עם שתי מטרות: העפלת ליגה שתכפר על הכישלון עונה קודם לכן בגמר הפלייאוף וחבורה שתוכל להמשיך איתו הלאה.

אתמול, יונתן שולדבראנד הפך לשחקן החמישי שהבטיח את הישארותו בשורות האדומים לעונה הקרובה. זאת לאחר שהקבוצה מימשה קודם לכן את האופציה על גל איתן ויותם שירן הצעירים והעובדה שבר טימור ומתן נאור היו חתומים מראש לתקופה ארוכה.

עבור מתן נאור זוהי חזרה לליגת העל לאחר שלוש עונות בהן שיחק בהפועל תל-אביב, בליגה א' ובלאומית. נאור בן ה-32 שיחק בליגה הראשונה 10 עונות במדי מכבי ר"ג, הפועל ת"א, ירושלים ונהריה.

בר טימור הצעיר שיוצא השבוע עם נבחרת העתודה לאליפות אירופה דרג ב' עולה לראשונה לליגת העל. טימור שגדל בהפועל חיפה ולאחר מכן בנוער של מכבי חיפה. שיחק בבוגרים בהפועל חיפה, הפועל קרית טבעון ובעונה האחרונה בהפועל ת"א.

גל איתן שיחק בליגת העל במדי הפועל ת"א בעונת 05/06, השחקן שגדל בנוער של הפועל ת"א והוביל את הקבוצה לזכיה היסטוריה בגביע המדינה לנוער נחשב בשנים האחרונות לאחד הרכזים הטובים בליגה השנייה.

יותם שירן, בן קיבוץ שפיים, גדל בנוער של גליל עליון, שיחק בכל הנבחרות הצעירות של ישראל, בעונת 08/09 שיחק בהפועל חולון אבל בעיקר ישב על הספסל, עונה לאחר מכן פרץ בלאומית במדי הפועל לב השרון ונבחר לתגלית העונה כשקלע 19.3 נק' למשחק בליגה. הוא הוא שיחק גם בטבעון ובארי. בעונה האחרונה בהפועל ת"א היה פחות בולט.

יונתן שולדבראנד אמור להיות אטרקציה השנה בליגת העל. "הויקינג" הוא בנו של לורנס שולדברנד ששיחק בארץ בשנות ה-80, הבחור ממוצא שבדי גדל בגליל, שיחק בבוגרים במדי גליל עליון ורמת השרון אבל לא הצליח לפרוץ ועזב לליגה השבדית שם הצליח בגדול ואף רכש מקום בנבחרת הלאומית. בקיץ שעבר חזר לישראל, הרשים בליגת הקיץ וקיבל חוזה בהפועל ת"א, איתה הוא כאמור ממשיך גם העונה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();