שגב. מצטרף לירוקים



שגב עולה לכרמל
ספסל ,10/07/2012

ליאור שגב, שהחליף שש קבוצות בשלוש העונות האחרונות, סיכם לשנתיים במכבי חיפה. הרכז: "בתור יליד חיפה, זוהי זכות גדולה לשחק כאן". ג'ף רוזן: "אנחנו עוקבים אחריו כבר די הרבה זמן".

מכבי חיפה ממשיכה להתחזק. ליאור שגב, שחילק את העונה שעברה בין קריית טבעון מהלאומית לברק נתניה מליגת לוטו, סיכם את תנאיו בשורות הירוקים לשנתיים.

שגב פרץ בתחילת עונת 08/09 במדי הפועל חולון והיה מהמועמדים לתגלית העונה. הוא זכה עם הסגולים בגביע המדינה, אבל הידרדר ברוטציה ובסיום העונה עזב לאלופה שבדרך, גלבוע/גליל. בתוך אינפלציית הגארדים שנוצרה בגן נר הוא התקשה למצוא את מקומו ואת העונה סיים עם עירוני נהריה, שירדה לליגה הלאומית.

גם בשנתיים האחרונות הוא החליף קבוצה באמצע העונה. את עונת 10/11 פתח בלי קבוצה ורק בינואר חתם על חוזה זמני בהפועל חולון, שאחרי כחודש לא הייתה יכולה להאריך את ההסכם מסיבות כלכליות והוא עבר לברק נתניה.

בקיץ שעבר חזר הרכז לשחק בליגת המשנה, בה העביר שנים רבות במדי נהריה, צרפת, ירכא, רמלה, אשדוד ובנימינה. הוא רשם 19.5 נק', 5.4 ריב' ו-9.2 אס' בממוצע ב-12 משחקים במדי קריית טבעון/עמק יזרעאל, אך באמצע העונה חזר לנתניה, בשורותיה תרם 4.7 נק', 2.6 ריב' ו-3.7 אס' למשחק.

"ההחתמה של ליאור שגב היא משמעותית ואני מודע ליכולות שלו בתור שחקן", אמר עוזר מאמן מכבי בזן חיפה רמי הדר, "בהתבסס על הקריירה שלו, אנו מאמינים כי ליאור יתרום משמעותית לקבוצה במהלך העונה". "ליאור הוא שחקן שאנחנו עוקבים אחריו כבר די הרבה זמן ואנחנו חושבים שהוא ימלא את תפקידו על הצד הטוב ביותר", אמר בעלי קבוצה מכבי בזן חיפה, ג'פרי רוזן.

"ליאור מתאים לנו לתפקיד רכז שני הן ביכולותיו המקצועיות, והן באישיותו ותכונותיו המובילות. מוסיפה לכך גם עובדת היותו חיפאי, ומזוהה עם העיר", הגיב סגן יו"ר מכבי בזן חיפה, ארנון שירן.

"אני שמח ומאושר להצטרף למועדון גדול כמו מכבי חיפה", אמר השחקן עצמו, "בתור יליד חיפה והעובדה שמשפחתי מתגוררת בחיפה, זוהי זכות גדולה לשחק בשביל המועדון הזה. אני רוצה להודות לג'ף רוזן והצוות המקצועי על ההזדמנות, ובאותה נשימה להודות לברק נתניה על תקופה נפלאה, ועל שגילו התחשבות ולב רחב בשחרורי למכבי חיפה".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();