דן נשאר בבית
ספסל ,06/07/2012

עירוני נס ציונה החתימה את טל דן ("שמח מאוד להמשיך") שנולד ומתגורר בעיר לעונה נוספת לאחר שהוביל את העולה החדשה עד לחצי גמר הפלייאוף עם ממוצע נאה של 18.2 נק', 6.3 רב' ו-3.7 אס'.

---דיווחו של מתן בן עוז---

זה אומנם מהלך שהיה די צפוי שאף סוכם לפני מספר שבועות אבל היום (שישי) חתם טל דן (25, 1.95) באופן רשמי לעונה נוספת בעירוני נס ציונה של נדב זילברשטיין. הפורוורד, הרשים במיוחד בעונה החולפת כשהעמיד ממוצעים של 18 נק', 6.3 ריב' ו 3.7 אס' ב-31 דקות למשחק נחשב לשחקן המרכזי בקבוצה.

"שמח מאוד להמשיך בנס ציונה, מועדון שמשמש כבית שלי לכל דבר. מרגיש פה בנוח עם מערכת שלמה שתומכת ועוזרת בכל דבר שצריך ומקווה שנצליח לשחזר את ההצלחה מהעונה הקודמת ואולי אף מעבר לכך. אני קורא לכל שחקני מחלקת הנוער של המועדון לבוא ולעודד אותנו במשחקי הקבוצה בעונה הבאה". אמר דן

אחד ממשחקיו הטובים ביותר של דן היה מול מכבי הוד"ש בו הכתומים אומנם הפסידו 94-91 אבל הישראלי פרח עם 25 נק' ו-11 רב'. כזכור בוגר מחלקת הנוער של מכבי ראשל"צ הוביל את נ"צ עד לחצי גמר הפלייאוף שם הפסידה הקבוצה לאלופה, הפועל ת"א לא לפני שהספיקה לנצח אותה פעם אחת בסדרה.

"טל דן הוא שחקן בית ואחד הסמלים של המועדון. אני גאה שהוא ממשיך איתנו לעונה נוספת. ברמה המקצועית טל הוא מהישראלים המובילים בליגה והמטרה שלנו היא להתקדם צעד אחד קדימה מהעונה שעברה ולהגיע הכי גבוה שאפשר. אנחנו רוצים לשמור על המשכיות עם מרבית הסגל שהיה בעונה הקודמת וכבר בימים הקרובים נחתים שחקנים נוספים". סיכם יו"ר המועדון, יניב מזרחי.

נכון לעכשיו דן הוא ההחתמה היחידה של נס ציונה לעונה הבאה אבל ל"ספסל" נודע כי המועדון נמצא במו"מ עם מספר גארדים ישראלים בכירים בלאומית ושמם של ניר גולן וגיל אמיתי כבר עלו כמועמדים פוטנציאלים להצטרף לאולם לב המושבה בעונה הקרובה. כמו כן, מספר בוגרי מחלקת הנוער צפויים להשתלב אף הם בקאדר של זילברשטיין במטרה לחזק את הזיקה בין המחלקה לקבוצה הבוגרת.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();