זר ראשון לכפ"ס/כוכב יאיר
ברק חקלאי ,06/07/2012

קבוצתו של דרור בריגר ("פעלנו מתחת לרדאר") החתימה את ברנדון ברוקס (25, 1.88) ששיחק בעונה החולפת בבונדסליגה הגרמנית וצבר 10.1 נק', 3.3 רב' ו-3.1 אס' למשחק. האמריקאי מצטרף לרז אלבז שסיכם לפני מספר שבועות.

אחרי קריית אתא, רמלה, קריית ביאליק ובאר יעקב גם להפועל כפ"ס/כוכב יאיר יש זר לעונת 2012/13. קבוצתו של דרור בריגר החתימה את הרכז, ברנדון ברוקס (25, 1.88), בעל העבר המרשים בבונדסליגה הגרמנית. האמריקאי, בוגר מכללת אלאבמה סטייט שיחק בשנה החולפת בקבוצת פיניקס האגן מתחתית הליגה הראשונה בגרמניה והעמיד ממוצעים מצוינים של 10.1 נק', 3.3 רב' ו-3.1 אס' ב-25 דק' למשחק.

משחקו הטוב ביותר במדי קבוצתו הגרמנית התרחש בחודש אוקטובר בניצחון על אלבה ברלין, 90-98. ברוקס קלע באותו מפגש 20 נק', קלט 8 רב' ומסר 3 אס'. עם הזמן מספריו ירדו ובעשרת המחזורים האחרונים בליגה לא הצליח לקלוע מספר דו ספרתי של נק'.

"החתימה של ברנדון אצלנו הגיעה לאחר עבודה רבה מתחת לרדאר. מדובר על פי הרזומה בשחקן מרשים שסיפק מספרים יפים בליגה הראשונה בגרמניה. היינו צריכים להפעיל הרבה קשרים ושיחות איתו כדי שיחתום, אבל בסוף זה קרה ונקווה שהוא יעמוד בציפיות" אמר בריגר לאחר ההחתמה.

ברוקס הוא כאמור בוגר מכללת אלבאמה סטייט בה שיחק במשך שנתיים. בשתי העונות שכדרר עבור ASU זכה בשתי אליפויות מחוז ואף בטורניר המחוזי. במקביל גם נבחר בשנתו האחרונה ל-MVP של ה-SWAC (המחוז בו שיחקה אלבאמה). את תקופת הקולג'ים סגר עם ממוצע של 13.7 נק', 6.6 אס' ו-4.2 רב'.

ב-2009/10 הצטרף לראשונה לקבוצה גרמנית, איסברהאן ברהמרוון, כשהוא אומנם משמש ככינור שני אבל עזר לקבוצתו להגיע עד לחצי גמר הפלייאוף, ההישג הגדול ביותר שעשה המועדון הקטן עד להיום. ברוקס סיים את אותה עונה עם 7.4 נק' ו-2.2 אס' למשחק.

בסיום אותה שנה החליט לנסות את מזלו להתקבל ל-NBA כשחתם בטולסה מליגת הפיתוח, קבוצת הבת של פינליסטית הגמר האחרון, אוקלהומה ת'אנדר. גם עם טולסה הגארד האמריקאי הצליח להגיע עד לחצי גמר הפלייאוף, אך תרומתו הייתה יחסית מזערית, 4.7 נק' ו-3.3 אס'.

ברוקס המיוצג בארץ ע"י סוכן השחקנים אביעד גרוניך, מצטרף בכך לרז אלבז שחתם בכפ"ס/כוכב יאיר לפני מספר שבועות והשניים צפויים להרכיב את הקו האחורי של המועדון. אצל השרונים ממשיכים במגעים עם מספר שחקנים מהשנה שעברה והכוונה כעת היא להשאיר את איתן רוטנברג לעונה נוספת כשכבר עכשיו ברור כי עומר כהן הצעיר ממשיך.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();