ניסים אלוף סלובניה
ברק חקלאי ,25/05/2012

הגארד שהחל את העונה ברוסיה ובחודש ינואר עבר לנובו מסטו זכה עם קבוצתו באליפות לאחר ניצחון בסדרת הגמר, 1-3, על אולימפיאה לובליאנה. הישראלי אף נבחר ל-MVP כאשר העמיד בארבעת המשחקים ממוצע נאה של 14.25 נק' ו-3.25 אס'.

בעונתו התשיעית מחוץ לישראל (עזב את הארץ ב-2003) רושם אפיק ניסים את אחד מהישגיו הגדולים ביותר. אמש (חמישי) השלימה קבוצתו, נובו מסטו, ניצחון בסדרת גמר הפלייאוף מול רוברט רות'בארט ואולימפיאה לובליאנה, 1-3. במשחק המכריע גברה קבוצתו של ניסים 55-67, על קבוצת הפאר הסלובנית כשהגארד הישראלי היה המצטיין במשחק עם 18 נק' (3 חט', 6/6 מהקו ו-6/8 מהשדה) בדרך לזכייה אישית בתואר ה-MVP של הסדרה עם 14.25 נק' ו-3.25 אס'. רות'בארט עצמו לא היה בשיאו בסדרה כששותף רק בשלושה מפגשים בהם שיחק 9.3 דק' וקלע 2 נק'.

זו הייתה האליפות השלישית ברציפות של נובו מסטו והחמישית סה"כ כשעוד לפני כן זכתה העונה האלופה הסלובנית גם בגביע המקומי.

כזכור בקיץ האחרון חזר ניסים לשורות נבחרת ישראל אחרי שנים של היעדרות וסיים את אליפות אירופה עם 5 נק' ב-15.4 דק'. בסיום הקמפיין הלאומי חתם בקבוצת אנסי הרוסית מהליגה הראשונה בה היה אמור לשמש כשחקן מפתח. הציפיות והמטרות של שני הצדדים לא התממשו ולאחר חצי עונה החליט הגארד לעזוב את רוסיה ולחתום באלופה הסלובנית שהשתתפה בנוסף למסגרת המקומית גם ביורוקאפ ובליגה האדריאטית.

את סדרת הגמר מול לובליאנה פתח ניסים עם 9 נק' בלבד ובעקבות כך קבוצתו הפסידה 76-65. לאחר מכן הוא התאושש נהדר וקלע בשלושת המשחקים הבאים (שבכולם נובו מסטו ניצחה) בהתאמה, 13, 17 ו-18 נק'. עם סיום העונה בסלובניה ייקח לעצמו הישראלי מנוחה של מספר שבועות ויחזור לישראל לפתיחת אימוני נבחרת ישראל לקראת מוקדמות אליפות אירופה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();