לאומית: הוד בן הרצל עזב את הפועל כפ"ס
ספסל ,19/05/2012

בסיומן של תשע שנים בהן שימש כמנהל מקצועי מתוכן שש כמאמן הנוער ושלוש בבוגרים של המועדון, הודיע על סיום דרכו באולם ה"קווים": "ההחלטה היא כבדת משקל ולא קלה עבורי, אך יחד עם זאת אני שמח שהתזמון בו החלטתי לעזוב הוא תזמון נהדר. המחלקה והמועדון כולו נמצאים בנקודה מאוד מאוד טובה וחיובית".

הוד בן הרצל (41) הודיע לפני מספר ימים להנהלת הפועל כפ"ס על סיום דרכו במועדון לאחר תשע שנים בהן שימש כמנהל המקצועי. "ההחלטה היא כבדת משקל ולא קלה עבורי, אך יחד עם זאת אני שמח שהתזמון בו החלטתי לעזוב הוא תזמון נהדר. המחלקה והמועדון כולו נמצאים בנקודה מאוד מאוד טובה וחיובית" אמר הוד.

עוברים לירוק – ראיון שנערך עם בן הרצל בתחילת העונה

"במהלך תשע השנים הללו, המחלקה והמועדון נסקו למקומות גבוהים ואני מרגיש תחושת עשייה גדולה וחשובה, הצלחנו לייצר שחקנים לנבחרות ישראל, לקבוצה הבוגרת ולליגת העל, קבוצת הבוגרים תקעה יתד בליגה לאומית ולא פחות חשוב הצלחתי לגדל ולהכשיר דור של מאמנים שימשיכו להוביל את המועדון בשנים הבאות. אני עוזב היום מועדון מיוחד, מקצועי שמנוהל בדרך מופתית ושהפך להיות מהנחשבים והמובילים בארץ במהלך השנים האחרונות ואני גאה בכך."

במהלך תשע השנים בהן לקח אחריות על מחלקת הנוער היא התקדמה, עשתה כברת דרך רצינית והיום היא אחת ממחלקות הנוער הטובות באזור השרון בפרט ובארץ בכלל. לראייה קבוצת הנוער שלה הגיע לפלייאוף הליגה הלאומית לנוער, קבוצת נערים ב' זכתה בגביע המדינה ובכלל בתקופתו גרף המועדון סה"כ שלושה גביעים (ילדים ושניים נערים).

סימן ההיכר של הקבוצה הבוגרת בשלוש השנים בהן אימן אותה היה קידום וטיפוח צעירים. לא מעט כדורסלנים קיבלו אצלו צ'אנסים שככל הנראה במקומות אחרים הם לא היו מקבלים, למרות שלא תמיד זה היה לטובת הקבוצה ומאבקיה בליגה. הדוגמא הטובה ביותר לכך היא שלומי הרוש שעבר בעונה האחרונה להפועל חולון מליגת לוטו ועושה בה חיל כשחקן רוטציה לגיטימי. בן הרצל טרם החליט לאן פניו מועדות.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();