טראוויס. 17 נק' ל-MVP



בלקנית: גלבוע/גליל ניצחה בדרבי הישראלי
ספסל ,21/04/2012

מארחי הפיינל פור התקדמו לגמר לאחר W די קליל על הפועל ת"א, 72-88, שנראתה עייפה מאוד לאחר סדרת הפלייאוף הקשה מול עירוני ר"ג. רומאו טראוויס שנבחר מוקדם יותר ל-MVP של המפעל בלט עם 17 נק'. לבסקי סופיה מפרידה כעת מאבישי גורדון לבצע את פעולת הנפת הגביע.

---דיווחו של חגי פלק---

אווירה נהדרת הייתה הערב (מוצ"ש) באולם בגן נר כשהקבוצה המקומית, הפועל גלבוע/גליל פגשה את הפועל ת"א לדרבי ישראלי מעניין. אחרי רבע אחד צמוד הצליחו המארחים להשתלט על ההתמודדות ובזכות יום נהדר של רומאו טראוויס (17 נק') שאף נבחר ל-MVP של הליגה הבלקנית ותוספת מפתיעה מנמרוד טישמן (11 נק') סידרו השניים לקבוצתם העפלה נוחה לגמר המפעל שם יפגשו את לבסקי סופיה הבולגרית, 88-72.

ליובין שנאלץ להסתדר בלי האצ'ר ותומאס, פתח בחמישייה עם פרחי, יבזורי, פלס, טראוויס וג'ונס. החמישייה האדומה של אדלשטיין כללה את גל איתן, סטיט, קורי קאר, מתן נאור וקרטיס קלי. הקהל המקומי לא התחשב בתקנות האירופאיות ועם הפתיחה השליך מטר קונפטי על הפרקט. לעומתו הקהל האדום העדיף להתרכז בשירי עידוד.

סטיט עלה ראשון על הלוח וקלי ניצל חוסר ריכוז של פלס בדרך לעוד נקודות קלות לאורחים. פלס בהטבעה מהסרטים עשה את סל השדה הראשון של גלבוע/גליל וגם העניק יתרון ראשון למארחים 4:5 שנמחק מיד עם שלשה של קורי קאר. הרבע הראשון התאפיין במשחק אגרסיבי כאשר ההגנות משחקות תפקיד ראשי, וגורמות לשחקני החוץ לאבד כדורים לא מחויבי המציאות. גלבוע ניסתה ללכת פנימה לג'ונס שהתקשה מול קלי שרשם חסימה גדולה והוסיף נקודות מהעבר השני. היתרון התחלף מצד לצד לאורך כל הרבע. בר טימור חתם את הרבע – 18:20 לגלבוע/גליל.

טראוויס פתח טוב את הרבע השני עם נקודות מחוץ לצבע, אבל בר טימור הראה חוצפה חיובית עם סל ועבירה ומהעבר השני טישמן הראה אף הוא את החוצפה שלו עם 6 נק' אישיות. נקודות של פלס מהקו ושל טראוויס בטיפ-אין העלו את המארחים ל-28:34 (14), וגרמו לאדלשטיין לקחת פסק זמן ראשון במשחק. הפועל לא הצליחה למצוא את הטבעת ופלס המשיך את המומנטום כאשר העלה את המארחים לדו ספרתי (28:38, 17). אדלשטיין לקח את פסק הזמן השני שלו. מתן נאור שבר את הקרח אחרי ריצה של 0:12 ואחרי חמש דקות של האדומים ללא סל. פרחי בשלשה גדולה סיים את המחצית עם יתרון משמעותי מאד למארחים – 34:50.

הרבו לגלבוע/גליל: ג'ונס 10, יבזורי ופלס 9 כ"א. הרבו להפועל ת"א: בר טימור 10, קרטיס קלי 9.

כמו בפתיחת המשחק, סטיט פתח עם שלשה, אבל ג'ונס בהטבעה העביר מסר שגלבוע לא מתכוונת להוריד הילוך. למרות דקות טובות של יבזורי, פרחי קוז'יקרו, שולברנד שעלה מהספסל בשלשה ניסה להשאיר את האורחים כמה שיותר קרובים. מתן נאור הוריד לראשונה מדו ספרתי עם חדירה יפה, וסטיט בסל ועבירה הוריד ל-6 (49:55, 25). טישמן בסל מחוף לחוף שבר את הריצה של האדומים, אבל מתן נאור וסטיט הורידו כבר ל-4, ואילצו את ליובין לקחת פסק זמן. טישמן חזר מפסק הזמן כמו גדול עם עוד שלשה שהתווספה למשחק הנהדר שלו ופלס הוסיף עוד הטבעה לרזומה יחד עם מבט משתיק ליציע האדום, סל של ג'ונס החזיר את גלבוע לדו-ספרתי והפעם האדומים הם שירדו לפסק זמן (53:64, 28). עבירה בלתי ספורטיבית של יותם שירן על טראוויס ועוד נקודות של פלס שמרו על היתרון הדו-ספרתי עד סיום הרבע השלישי – 55:68 לגלבוע.

קוז'יקרו עם ארבע רצופות העלה את גלבוע ל-15 הפרש (57:72, 34), יתרון שלמרות משחק טוב של שולברנד נשמר ברובו הודות לעייפות של יתר שחקני האדומים כאשר נאור, סטיט וקלי מבלים דקות רבות על הספסל כדי להישמר לסדרת חצי הגמר בלאומית. שלשה של טראוויס ועוד סל קל של פרחי עשו סוף לסיפור חצי הגמר עם 19 הפרש, שלוש וחצי דקות לסיום. שולברנד חתם את תוצאת הסיום – 72:88 לגלבוע.

קלעו לגלבוע/גליל: רומאו טראוויס 17, ג'וזף ג'ונס 15 , קורטני פלס 14, נמרוד טישמן ודגן יבזורי 11 כ"א , אופיר פרחי 9 (6 כ"ח), עידו קוז'יקרו 8. אבישי גורדון ,עמית ביר-כץ ושירן ראובן שיחקו ולא קלעו.

קלעו להפועל ת"א: בר טימור 15, סטיט 14 (8 כ"ח), שולברנד 13 (8 כ"ח), קרטיס קלי 9, מתן נאור 8, קורי קאר 7, גל איתן 4 (6 אס'), יותם שירן 2. שיחק ולא קלע: אבירם זליקוביץ'.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();