באיגוד הלכו לקראת יבנה ושינו את מועד חצאי הגמר
ספסל ,20/04/2012

בעקבות הפרסום ב"ספסל" שוחח היום (ו') יו"ר הקבוצה, שאול דוד, עם אבנר קופל הנמצא בחו"ל והוחלט כי הסדרה עם באר יעקב תוזז ליום שישי הבא.

פלייאוף לאומית: שלוש קבוצות כבר בחצי הגמר


לפני כיומיים הוחלט באיגוד הכדורסל להעביר את סדרות חצי הגמר בליגה הלאומית ליום העצמאות (חמישי) על מנת למשוך כמה שיותר אוהדים למשחקים. באליצור יבנה לא אהבו את ההחלטה הזו לאור העובדה כי הקבוצות יאלצו להתאמן ביום רביעי שהינו יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל. נתי כהן מאמן הקבוצה הינו חלק ממשפחה שכולה ולכן הקבוצה לא התכוונה להתאמן באותו היום ולמעשה ביטלה את האימון המסכם לפני סדרת חצי הגמר מול באר יעקב. (לצפייה בכתה שפורמה ב"ספסל" אתמול בערב בנושא).

בעקבות הפרסום ב"ספסל", בקשת יבנה והסכמת באר יעקב לעניין, שוחחו הבוקר (שישי) אבנר קופל השוהה בחו"ל ושאול דוד, יו"ר אליצור יבנה, והסכימו לדחות את פתיחת סדרת חצי הגמר ליום ו' הבא בשעה 14:30. בקבוצה נשמעו מרוצים לאחר ההחלטה.

"יום הזכרון לחללי מערכות ישראל הוא יום קדוש לעם ישראל ואנו כאגודה מחויבים לאנשינו שאיבדו את יקיריהם ומתייחדים עם זכרם. אני שמח שיו"ר האיגוד מר קופל הבין מיד את הנושא ובשיחה שקיימנו הבוקר הוא גילה רגישות עליונה לעניי והנחה את אנשי האיגוד להיערך בהתאם. אנו מודים לו על כך ובהזדמנות זו מאחלים לקהילת הכדורסל ולעם ישראל חג עצמאות שמח".

גם כהן עצמו היה שמח על ההחלטה של האיגוד: "שמחתי מאוד לשמוע שהמשח' שלנו זז ליום ו'. ברצוני להודות באופן אישי לאנשי האיגוד ובראשם ליו"ר אבנר קופל נענה מיידית בחיוב תוך הבנה ורגישות לעניין"






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();