ביבנה דורשים להזיז את חצאי הגמר מיום העצמאות
ברק חקלאי ,19/04/2012

אמש הודיעו באיגוד הכדורסל כי סדרות הפיינל פור של הליגה הלאומית ייחלו ביום חמישי הקרוב בשעה 18:00, הבעיה היא שבשדרות יהודית שכחו כי 24 שעות קודם לכן מדינת ישראל אבלה עם המשפחות השכולות שאיבדו את יקיריהם ולחלק מהקבוצות יש שחקנים/מאמנים שנמנים על אותן משפחות שכולות, נתי כהן מיבנה הוא אחד כזה. בבאר יעקב הסכימו מבחינתם לדחות את המפגש בין השתיים. הכדור עבר לאבנר קופל.

עצם הרעיון לדחות את משחקי חצי גמר הפלייאוף משני הקרוב ליום העצמאות (חמישי) ב-18:00 הוא חיובי ותחתיו עומד הרצון לחבר את הסדרות לאירועי החג ולגרום לכמה שיותר אוהדים לגדוש את האולמות בבאר יעקב ובהדר יוסף.

הבעיה היא שבאיגוד ככל הנראה לא בדקו מספיק טוב עם הקבוצות ולקחו החלטה שלא מקובלת על חלקן. 24 שעות לפני משחק מס' 1 בסדרות חצי הגמר עם ישראל אבל וזוכר את חללי מערכות ישראל כחלק מיום הזיכרון. בליגה הלאומית יש מספר שחקנים/מאמנים שהם גם חלק מאותן משפחות שכולות, ביניהם נתי כהן, מאמן אליצור יבנה. אותה יבנה צריכה לשחק בחמישי בבאר יעקב מול הקבוצה המקומית. ביבנה מתכוונים לכבד את מאמנם האבל ולא לקיים את האימון המסכם ביום רביעי ולמעשה למשחק מול באר יעקב הם יגיעו לא מוכנים.

"חבל שבאיגוד לא התייעצו איתנו. ההחלטה הזו אולי בבסיסה טובה, אבל יש דברים מעבר לגימיקים שיווקיים". אומרים ביבנה. "כבר פנינו לאיגוד בעניין אבל אמרו לנו שאבנר קופל הוא זה שמחליט והוא כרגע בחו"ל".

באיגוד לא אטומים לעניין. "כל קבוצה יכולה לפנות אלינו בבקשה לשנות את סדר משחקיה וכל בקשה כזו נשקול ברצינות רבה. את המשחק של הפועל ת"א נגד הקבוצה שתנצח בסדרה בין נס ציונה לעפולה דחו ל-19:30 אחרי שהפועל הגישה בקשה בשל בעיות באבטחה. אם יבנה תפנה נשקול את הדברים".

בבאר יעקב שהיא הצד השני במשוואה לא מתנגדים לשינוי מועד המשחק, אך לא מוכנים להקדימו. "את הסיפור של נתי כהן לא הכרתי" אומר איציק דבש, יו"ר הקבוצה. "אין לנו כלל בעיה לדחות את המשחק למועד אחר, אבל לא נסכים לשחק לפני יום חמישי".

חשוב לציין כי באר יעקב תגיע לסדרה פצועה שכן ג'רמיין הול פצוע במפשעה ולמרות ששיחק היום מול הוד"ש והיה מהאחראיים העיקריים למפנה, הוא עדיין לא כשיר. בנוסף דרו האוזמן שבר את אפו במשחק הראשון נגד השרונים וגם הוא לא כשיר ב-100%. יהיה בהחלט מעניין לראות האם באיגוד יקבלו את בקשתן של שתי הקבוצות ויסכימו לדחות את הסדרה למועד מאוחר יותר וכך לתת ליבנה להתכונן כפי שצריך למשחקים.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();