קייל ווילסון עזב את יבנה ופרש
ברק חקלאי ,26/03/2012

הפורוורד האמריקאי שסבל מיכולת חלשה בשבועות האחרונים נפגש היום (שני) עם הנהלת הקבוצה והודיעה לה על פרישה מכדורסל בעקבות בעיות אישיות במשפחתו שבארה"ב. העמיד בחמשת המשחקים האחרונים 5.8 נק' ו-5.8 רב'.

כבר מספר שבועות שקייל ווילסון (29, 2.06) לא מספק את הסחורה במדי אליצור יבנה. אם בתחילה דובר על מספר פציעות שהפריעו לו לתפקד, במשחקים האחרונים הוא כבר היה כשיר, אך עדיין לא הצליח לנפק את המספרים מהעונה שעברה. היום (ראשון) הודיע השחקן ליו"ר הקבוצה, שאול דוד, כי הוא עוזב את יבנה בשל בעיות אישיות ולמעשה משאיר את נתי כהן עם זר אחד בלבד לקראת הפלייאוף הקרב ובא.

ווילסון התייחס לפרישה: "העזיבה שלי נובעת מבעיות אישיות בארה"ב שמאלצות אותי לפרוש מכדורסל. הנהלת יבנה נהגה בי ובמשפחתי בצורה נפלאה ונתנו לנו הרגשה של בית לאורך כל התקופה שהיינו כאן. ברצוני להודות למאמן נתי כהן שתמך, עזר ודחף אותי גם בתקופות בהן לא הייתי בכושר טוב, ובנוסף גם לחברי לקבוצה על שנתיים מדהימות".

מדובר כמובן במכה קשה ליבנאים שבנו מאוד על יכולתו של הפורוורד האמריקאי, אך יחד עם זאת במשחקים האחרונים ניתן היה לראות כי הישראלים הגבוהים משלימים את החסר ותורמים לא מעט, בייחוד אבי כהן שהשתלב נהדר לאחר שהגיע ממכבי פ"ת לפני מספר מחזורים. בחמשת המשחקים האחרונים העמיד ווילסון 5.8 נק', 5.8 רב' וקלע שלשה אחת בלבד מתוך 12 ניסיונות לאחר שבעונה שעברה עמד על מעל ל-55% מהטווח.

"קיבלנו את בקשתו של קייל להשתחרר. הוא היה איתנו במשך שנתיים ונתן תרומה גדולה. מסיבות אישיות הוא החליט כי אין בכוונתו להמשיך בקבוצה, אנו מצרים על כך, אך מכבדים את החלטתו. כולנו בטוחים וסומכים על הסגל הקיים כי יוכל להמשיך ולהצעיד את אליצור יבנה בצמרת הטבלה עד לסיום העונה הסדירה ולאחר מכן להצליח גם בפלייאוף העליון" מסרו מהנהלת המועדון.

בעונה שעברה ווילסון הגיע לאליצור יבנה לקראת אמצע הסיבוב השני במטרה לעזור לה להתברג בצמרת רגע לפני תחילת הפלייאוף. היכולת המצוינת שלו בתוספת הניסיון שצבר בכדורסל האירופאי (שיחק בגרמניה, אוסטריה, הונגריה וקפריסין) עזרו מאוד לנתי כהן לסיים את העונה הסדירה במקום השלישי ולהיות קרוב מאוד מלהפתיע את מ.כ הבקעה בסדרת חצי הגמר. הפורוורד סיים את 2010/11 עם יופי של ממוצע: 19.2 נק', 6.2 רב' ב-34 דק'.

את השנה הנוכחית החל דווקא באלופת הונגריה, אולם זו החליטה כי אינה מעוניינת בשרותיו לאחר כמה ימים ו-ווילסון שב ליבנה שחיפשה נואשות אחר מחליף לדיילון סניד שלא הצליח להרשים במשחקי ההכנה. חזרתו לאולם שבזי החלה ברגל ימין עם 15.7 נק' ו-7.1 רב' בסיבוב הראשון, אולם בחצי השני של העונה חלה ירידה ביכולתו שנבעה גם מפציעות, אך כנראה גם מדברים אישיים שעברו עליו.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();