בהפועל ת"א כועסים על באר יעקב
ספסל ,08/03/2012

הנהלת הפועל תל אביב פנתה אתמול (רביעי) בתלונה לאיגוד הכדורסל, משטרת באר יעקב וקבוצת מכבי באר יעקב לאחר שעשרות אוהדיה נשארו מחוץ למרכז מקס במשחק העונה שנערך ביום שלישי האחרון. האדומים ידרשו מהיריבה החזר כספי מלא לכל אותם אנשים שנשארו מחוץ לאולם.

משחק העונה בליגה הלאומית ביום שלישי האחרון בין מכבי "איתי" באר יעקב להפועל ת"א משך תשומת לב רבע לא רק בפן המקצועי אלא גם בעקבות הבלאגן שנוצר בפתיחתו לאחר שעשרות אוהדי הפועל נשארו מחוץ למרכז מקס למרות שהחזיקו כרטיסים למפגש. בהפועל טוענים כי אין מדובר באירוע חד פעמי ואומרים כי הקבוצות המקומיות מכניסות קודם כל את אוהדיהם המקומיים ללא כרטיסים, כתוצאה מכך האולמות מתמלאים עוד לפני הג'אמפ בול ומנהלי האירועים סוגרים את הכניסה ובכך נשארים אוהדים רבים של הקבוצה שרכשו כרטיסים מחוץ למגרש.

עוד אומרים אנשי הפועל כי במשחק בבאר יעקב כבר היו קרוב ל-50 ילדים מקומיים בטרם אישרה המשטרה את כניסת הקהל למגרש. בהפועל התריעו למשטרה בעניין, אך אומרים כי כחולי המדים לא עשו דבר בנידון. בנוסף מביעים האורחים תמיהה איך במשחק כ"כ רגיש לא הוחתמו כל הכרטיסים במשטרה כפי שנהוג.

בהפועל פנו אמש לאיגוד הכדורסל למשטרת באר יעקב ולקבוצה המקומית בתלונה ודורשים החזר כספי מלא לכל אותם אוהדים שנשארו מחוץ למרכז מקס ולא יכלו לצפות במשחק העונה למרות שרכשו כרטיסים לאירוע.

רמי כהן, יו"ר הפועל תל אביב: "בעוד מספר שבועות יתחילו משחקי הפלייאוף ואין לנו ספק שלכל המשחקים ימכרו כל הכרטיסים לאוהדינו. אנחנו דורשים שאיגוד הכדורסל יפעיל את סמכותו ויפעל למניעת הישנות התופעה, למותר לציין את המשמעות שיש למניעת כניסת אוהדים, רוכשי כרטיסים כחוק, על תחושת האוהדים מחוץ ובתוך האולם ועל היווצרות מוקדי מתח."

תגובת איציק דבש, יו"ר באר יעקב: "מכרנו להפועל ת"א כ-180 כרטיסים למשחק, בפועל היו למעלה מ-250 אוהדים שלהם, מה שמראה ככל הנראה על זיופי כרטיסים מצידם. ללא קשר בסיום המשחק סגרתי עם רמי כהן שימסור לי את כל הכרטיסים של אותם אוהדים שלא נכנסו לאולם ואנחנו נפצה אותם על כך".

"הפקנו את הלקחים למשחק הבא שאני מקווה שיהיה בגמר הפלייאוף מול הפועל ת"א ואז נמכור להם רק 85 כרטיסים כפי שמגיע להם ואלה יוחתמו ע"י משטרת ישראל. בנוסף לדעתנו חברת האבטחה לא ביצעה את תפקידה כשהכניסה צופים ללא כרטיסים ולא טיפלה באירועי האלימות שאוהדי הפועל נקטו, ולכן נבקש מהחברה החזר כספי".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();