הדר. סוף סוף בליגת העל



רמי הדר קפץ למכבי חיפה
ברק חקלאי ,26/01/2012

המאמן המנוסה שהחל את השנה בקבוצת הבת מהוד השרון חתם עד לסיום העונה אצל הירוקים וזאת לאחר שהמו"מ עם עודד קטש עלה על שרטון. ינסה לשפר את מצב המועדון שלאחר 13 מחזורים נמצא במקום הלפני האחרון בטבלת ליגת לוטו עם שלושה ניצחונות בלבד מול עשרה הפסדים.

לאחר פיטוריו של מיקי גורקה ממכבי חיפה מונה אחה"צ (חמישי) רמי הדר למאמנה הרשמי של הקבוצה. הדר שבעברו אימן מספר משחקים במדי הפועל חולון בליגה הראשונה מוכר בעיקר כאחד מאנשי המקצוע היותר מנוסים בליגה הלאומית (אימן בהפועל גבעתיים, בית"ר בנימינה, מכבי אשדוד, מכבי "איתי" באר יעקב והוד השרון).

לאחר שנה וחצי מוצלחות מאוד במדי מכבי "איתי" באר יעקב, בצעד מפתיע מאוד עבר בקיץ רמי הדר למכבי הוד השרון הצנוע. המהלך שכאמור הפתיע את כולם כלל בהמשך (ויש האומרים עוד לפני כן), את צירופו של ג'ף רוזן ל"עסקת החבילה" ואכן מספר ימים לאחר מכן הודיעו באופן רשמי שתי הקבוצות על "איחוד" כוחות, השרונים הפכו לקבוצת הבת של הירוקים והדר מונה סופית למאמנם.

את הקבוצה ביסס המאמן יחד עם המיליונר האמריקאי בעיקר על מתאזרחים אמריקאים שבהמשך הצטרפו גרי גנדל, חאבי גונזאלס, אנתוני ג'ונסון ויותר מאוחר אף אבי סוכר הוותיק. ההתחלה לא האירה פנים להוד השרון לה לקח זמן להתחבר, אך מאמצע הסיבוב הראשון היא הפכה לאחת ההפתעות הנעימות של העונה בלאומית וגם זכתה בתואר הראוי לה, "הפתעת הסיבוב", בסיכום המסורתי. דווקא את המשחקים האחרונים הדר יירצה לזכור פחות בעקבות התבוסה להפועל ת"א (62-82) וההפסד בנקודה בדרבי להפועל כפ"ס/כוכב יאיר (94-95).

במקביל הפתיחה של "האחות הגדולה" מהכרמל הייתה רעה מאוד ולאחר 12 מחזורים דורגה הקבוצה במקום הלפני אחרון במאזן רע של שלושה ניצחונות ותשעה הפסדים. גורקה שמעמדו אצל רוזן הדרדר משבוע לשבוע מצא את עצמו בחוץ ואת המשחק ההפסד האחרון של הקבוצה מול גלבוע/גליל השבוע הדריך העוזר, עופר רחימי.

עם צירופו של הדר למערכת כמאמן ראשי ימשיך רחימי, לו ככל הנראה מניות רבות בהגעתו של הדר להוד השרון בעקבות יחסיהם החמים עוד לפני כן, לשמש כעוזר במכבי חיפה.

ראוי לציין שהגעתו של הדר לאולם בנשר באה רק לאחר שהמו"מ בין הירוקים לעודד קטש על שרטון מכיוון שזה לא הסכים להגיע לחצי עונה ודרש חוזה לשנה וחצי, דבר אותו ג'ף רוזן לא היה מוכן לקבל. משחקו הראשון של המאמן הטרי ייערך ביום ראשון הקרוב בבית מול עירוני אשקלון.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();