עמית תמיר בר"ג
ברק חקלאי ,20/01/2012

הפורוורד/סנטר הוותיק שהחל את העונה במכבי ראשל"צ יורד לראשונה בקריירה לליגה השנייה ומסמן את התחנה ה-11 שלו ב-12 שנים. הספיק לשחק מתחילת השנה ארבעה משחקים ולתרום פחות משתי נק' בכמעט שש דק'.

זה כמעט חודשיים שעמית תמיר (32, 2.08) מוזכר כמועמד פוטנציאלי לקבוצות הליגה הלאומית. הפורוורד/סנטר שהחל את העונה אצל אפי בירנבוים במכבי ראשל"צ סיים למעשה את חוזהו לפני זמן רב, ולאחר שלא הצליח להשאיר חותם (1.2 נק' ב-5.8 דק') בבית מכבי, חיפש לעצמו קבוצה ובסופו של דבר הייתה זו עירוני ר"ג של דני גוט שהרימה את הכפפה.

תמיר שכבר הספיק לשחק במכללות בארה"ב, בליגה היוונית, הבלגית, אוקראינית, קפריסאית וכמובן לתת שנים רבות גם בליגת העל עוצר בתחנה ה-11 בקריירה שלו והפעם הוא מקווה גם לתקוע בה יתד. ר"ג שהחלה את השנה בקול תרועה גדול עם סגל שחקנים מרשים שכלל את דרור דוידי, רודני ווב, רביב פיטשון, גיל אמיתי (עזב לחולון), ג'ון שארפר (שוחרר), יריב יצקן וליאור רובינשטיין, לא מצליחה למצוא את עצמה ובסיום הסיבוב הראשון דורגה במקום ה-12 מתוך 14 קבוצות עם ארבעה ניצחונות בלבד ותשעה הפסדים.

תמיר מגיע על חשבונו של אלכס צ'וברביץ' שהוחתם במהלך השנה, אך לאחר פחות מחודש עזב בעקבות מיעוט דק' וחתם בברק נתניה. הישראלי בן ה-32 מקווה שסיטואציה דומה לא תקרה לו בזיסמן.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();