ג'ארד מינץ ייפרד מאולם היובל
ברק חקלאי ,18/01/2012

המתאזרח שהחל את העונה בבני השרון יעזוב לאחר שמיעט לקבל הזדמנויות ויצטרף ככל הנראה למכבי הוד"ש של רמי הדר. ב-12 משחקים העמיד ממוצע של 2.2 נק' ו-2 רב' ב-8.5 דק'.

סיקור המחזור ה-14 בליגה הלאומית


בקיץ האחרון הגיע ג'ארד מינץ (23, 2.03) לבני השרון בקול תרועה לאחר קריירת מכללות יפה בלאפייט אותה סיים עם מספרים שנעו סביב ה-16 נק' ו-6 רב' וכן ניסיון להגיע לליגה הטובה בעולם דרך מחנה האימונים של הניו יורק ניקס. לאחר החתימה בשרון קיבל מינץ זימון ישיר לנבחרת האולימפית שהתכוננה לאוניברסיאדה.

בפועל, השחקן לא הצליח להרשים יחד עם הנבחרת וסיפק 6.3 נק' ופחות מרב' אחד ב-10.7 דק'. גם בקבוצתו החדשה הוא לא הורגש יתר על המידה וב-12 משחקים קיבל מדי ערב רק 8.5 דק' בהן תרם 2.2 נק' וקטף 2 רב'.

הציפיות והסיטואציה שנוצרו גרמו לשחקן ולקבוצה להבין כי השידוך לא עובד כפי שצריך ובימים הקרובים הצדדים ייפרדו באופן סופי והשחקן יעבור ככל הנראה למכבי הוד השרון. כחלק מההסכם מינץ עשוי לחתום לשנה וחצי במועדון מהליגה הלאומית שכאמור משמש כקבוצת בת של ג'ף רוזן ומכבי חיפה. לירוקים תינתן האופציה לצרפו בכל רגע נתון בתקופת החוזה. מבני השרון אישרו כי השחקן עלול לעזוב את הקבוצה בזמן הקרוב.

מינץ, יליד טורונטו, קנדה, השתתף בקיץ 2005 במכביית הנוער והחל לשחק בלאפייט תחת פראן אוהנלון שמכיר מצוין את ישראל לאחר קריירת אימון במכבי והפועל חיפה. מעונה לעונה התקדם וכבר בשנתו השלישית שימש כקפטן המכללה. בשנתיים האחרונות שלו אף נבחר לחמישיית העונה במחוז (Patritot League). בנוסף לבני השרון בקיץ האחרון היה הישראלי/קנדי מבוקש מאוד ע"י מספר קבוצות בליגת העל.

בסיום הסיבוב הראשון בלאומית מדורגת מכבי הוד השרון במקום השביעי (משחק חסר) עם שבעה ניצחונות ושישה הפסדים. מצבת הגבוהים של רמי הדר, מאמנה, כוללת את אנתוני ג'ונסון, גרי גנדל, אקסל ואן אוורקרק ודן רפאל ועל מנת להמשיך ולהתברג בתמונת הפלייאוף העליון רוצים במועדון להמשיך ולהתחזק ומינץ ללא ספק עומד בקריטריונים.


מינץ. חוצה את הכביש






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();