תערוכת צילומים אדומה
ספסל ,28/12/2011

לראשונה שחקני קבוצת הכדורסל של הפועל ת"א, מככבים בתערוכת צילומים חדשה של הצלמת ליבי קטן נאור (אשתו של מתן), שתתקיים בדיזנגוף סנטר החל מה- 4.1.12 ועד סוף חודש ינואר.

אוהבים כדורסל? אדומים בנשמה? שחקני הפועל תל אביב בכדורסל מככבים בתערוכת צילומים חדשה של הצלמת ליבי קטן נאור. התערוכה תוצג בגלריה דיזנגוף סנטר בקומה מינוס אחד בין התאריכים 4.1.12 עד ה-31.1.12. אירוע השקת התערוכה יתקיים ב- 4 לינואר בשעה 19:00, וישתתפו בו כל שחקני הקבוצה, סגל ההנהלה ועוד הרבה אוהדים.

הצלמת ליבי קטן נאור מציגה כ- 20 צילומי סטודיו של שחקני קבוצת הפועל תל אביב בכדורסל. קטן, הידועה כאשתו של שחקן הקבוצה מתן נאור, בחרה לצלם את שחקני הקבוצה באופן לא רשמי ובסגנון חופשי יחד עם משחקי אור וצל המקנים מראה קשוח לדמויות. ניתן לראות בצילומים את האופן בו שחקני הקבוצה משחקים בכדור המוכר להם מזה שנים, בדרך שונה מהאופן היומיומי בו הם רגילים להשתמש בו. בצילומים הצליחה קטן, לחשוף צדדיים אחרים לחברי הקבוצה, ניתן להבחין בצילומים, בהומור הפרטי של כל אחד מהשחקנים כלפי עצמו וכלפי שאר חבריו לקבוצה.

הצילומים יוצעו למכירה לקהל הרחב כאשר כל ההכנסות יתרמו לפעילות העמותה בחוגי כדורסל אותם היא מפעילה בבית הספר רוגוזין ובית הספר אג׳יאל ביפו.

אורי שלף, מנהל המקצועי של הפועל תל אביב: "אני שמח שהקבוצה לקחה חלק בפרויקט שונה ומיוחד זה, שמאפשר לשחקנים לחשוף את הפן ההומוריסטי והאישי שיעניין מאוד את קהל האוהדים. "

בנוסף ביקרה היום (רביעי) הקבוצה במחלקת הילדים של ביה"ח מאיר בכפ"ס וחילקו סופגניות וחולצות שנתרמו ע"י "עתיד השמת עובדים".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();