טל דן באסף הרופא



נס ציונה למען הקהילה
ברק חקלאי ,26/12/2011

העולה החדשה לליגה הלאומית ערכה אתמול (ראשון) את ביקורה השנתי בבית החולים אסף הרופא בראשל"צ. 50 ילדים ממחלקת הנוער יחד עם שחקני הקבוצה הבוגרת עברו בין המחלקות וחילקו מאות סופגניות לחולים.

עירוני "חי מוטורס" נס ציונה ערכה אתמול (ראשון) את הביקור השנתי כמדי חג חנוכה בבית החולים אסף הרופא. שחקני הקבוצה הבוגרת ביחד עם 50 ילדים ממחלקת הנוער עברו בין המחלקות השונות
וחילקו קרוב ל-500 סופגניות לילדים ועוד חולים שהיו מאושפזים בבית החולים.

יניב מזרחי, יו"ר המועדון, סיפר על הביקור: "עירוני נס ציונה היא אגודה שהיא קודם כל משפחה. אחת המטרות המרכזיות שלנו בתור עמותה היא לחנך את ילדי מחלקת הנוער שלנו לערכים של תרומה ונתינה לקהילה והיום הייתה לנו הזכות לעשות זאת בביה"ח אסף הרופא ואני שמח שהצלחנו להביא מעט אור בחג האורים."

איתמר רוזנברג מנהל מחלקת הנוער: "קודם כל הקרדיט שייך למאמן אלעד בן צור שיזם וארגן את הביקור. חשוב היה לנו לעשות שמח לאנשים ולילדים הקטנים שעושים את החג בבית החולים ולא בביתם. התגובות החמות של האנשים היו שוות כל רגע ונקיים עוד מפגשים מהסוג הזה בעתיד."

בילאל בן (26, 1.96) שנחת לפני יומיים בארץ הספיק אף הוא לקחת חלק בביקור ולמרות הזמן הקצר בו הוא נמצא בקבוצה נראה מחובר מאוד לשחקנים ולקראת המשחק מול הוד"ש מחר (שלישי) צפוי לקבל דק' רבות מנדב זילברשטיין.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();