"סירקיוז ומרילנד נמצאות איתי בקשר"
ברק חקלאי ,23/12/2011

איגור קולשוב (17, 1.95) עושה חיל בתיכון סגמונט ולאחר שקבר 31 נק' בטורניר גונזגה היוקרתי בוושינגטון באחד המשחקים ונבחר לחמישיית המצטיינים סיפר ל-"NATIONAL HOOPS REPORT", מאתרי הכדורסל המובילים בארה"ב, על כוונותיו לעתיד.

לפני מספר חודשים נערך כאן ב"ספסל" ראיון עם איגור קולשוב (17, 1.95) רגע לפני שהוא אורז את מזוודותיו ועוזב להרפתקה בארה"ב בתיכון סגמונט מפלורידה. למרות שלא ביקר לפני כן במקום והלך די אל הלא נודע מראה הגארד יכולת מרשימה וכרגע עומד במטרות שהציב לעצמו ובחלום שלו. "הכוונה שלי תמיד הייתה ללכת וללמוד בקולג' בארה"ב וזה שאני עובר לשם כבר בגיל 16 ייתן לי יותר חשיפה למכללות וכמובן זה שאני אתרגל לאווירה שם ולכל המנטאליות". אמר בראיון.

לראיון שנערך עם קולשוב ב"ספסל" לפני נסיעתו לארה"ב לחצו כאן

בשבוע שעבר נערך בוושינגטון טורניר גונזגה היוקרתי שהפגיש בין התיכונים הטובים בארה"ב. סגמונט שהיא אלופת פלורידה עם מאזן מדהים בעונה שעברה של 28-4, הגיעה לטורניר ולמרות שהפסידה פעמיים, הצליחה לגבור על תיכון ג'ון קארול ממרילנד, 70-74, בעזרת תצוגה ענקית של הישראלי שקבר 31 נק' ב-15/16 מהקו.

בראיון שנערך עימו באתר "NATIONAL HOOPS REPORT" בסיום הטורניר בו נבחר גם לחמישיית המצטיינים ציינו את ההתאקלמות המהירה שלו בארה"ב ושאף אחד לא ציפה שהוא ייכנס לעניינים כ"כ מהר. קולשוב מצידו סיפר כי הוא מרגיש בבית בקבוצתו החדשה ואף ציין כי הוא יכול לשחק בעמדות 1-4, אך מעדיף לתפקד כקלעי כי שם הוא מתבטא בצורה הטובה ביותר.

לשאלה מהי המטרה הסופית שלו בסיום לימודיו לא התבייש הגארד לומר: "אני רוצה להשיג הכול, גם ללמוד במכללה טובה וגם לשחק כדורסל, זו גם הסיבה שהגעתי לסגמונט.", בהמשך אף ציין את האוניברסיטאות שנמצאות עימו בקשר: "ריצ'מונד, סירקיוז, אוהיו סטייט, ואנדרבילט ומרילנד, אלה מוסדות שכבר דיברו איתי. זה עוד קצת מוקדם עבורי כי אני רק בשנה הראשונה שלי כאן ועדיין לא יודע כ"כ איך נושא גיוס השחקנים עובד. אני רק ארבעה חודשים בארה"ב, אבל כן יכול להגיד שכיף לראות כדורסל קולג'ים בטלוויזיה."








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();