מלול. שילם את מחיר הכישלון



מלול פוטר – יאור בדרך?
ספסל ,17/11/2011

ראובן מלול סיים את דרכו בהפועל עפולה לאחר ההפסד ביום שלישי האחרון לאליצור רמלה לאחר הארכה 107-110. המועמד המוביל להחליפו בתפקיד הוא אבנר יאור שכבר הספיק לאמן את הקבוצה ולרדת עימה מליגת לוטו ללאומית בעונת 2007/8.

---דיווחו של חגי פלק---

הנהלת הפועל עפולה החליטה לפטר היום (חמישי) את המאמן ראובן מלול כדי לבצע זעזוע בעקבות החודש האחרון בו נחלה הקבוצה ארבעה הפסדים רצופים. אתמול עוד התראיין מלול ברדיו האזורי קול-רג"ע וניסה להסביר את משחק ההפסד האחרון ברמלה לאחר הארכה ואף אמר כי הקבוצה דווקא התכוננה ברמה ההגנתית. למרות זאת, מלול בהחלט נשמע לחוץ.

באותה שעה בעפולה כבר קיימו ישיבה לגבי מלול ורק היום בצהריים הגיעו להחלטה הסופית. שני הצדדים נפרדו בצורה יפה וללא משקעים. מלול אמר על ההחלטה: "ברור שזה קשה לי, כי הקבוצה חשובה לי, אבל מקבלי ההחלטות קיבלו את ההחלטה ואני מקבל אותה בצורה מכובדת. אין לי טענות להנהלה ואנחנו נפרדים בצורה טובה וידידותית".

יו"ר הקבוצה יוסי מלכה, התראיין ברדיו האזורי קול-רג"ע, וניסה להסביר את ההחלטה: "בניגוד לקבוצות נוער אנחנו קבוצה ייצוגית תחרותית שממומנת ברובה ככולה מכסף ציבורי ואנו מחויבים לתת תוצאות. בעקבות ההפסד האחרון הבנו שאנו צריכים לזעזע את המערכת. היו לבטים רבים ורק היום בצהריים התקבלה ההחלטה. אני חייב לציין לטובה כי ראובן מלול קיבל את ההחלטה בצורה מכובדת, ואני שמח שיש מאמנים שיכולים לקבל את זה ולהמשיך הלאה".

לגבי המועמדים להחליף את מלול אישר מלכה כי ישנם כבר שניים-שלושה מועמדים ואף הופתע לשמוע כי כלי התקשורת כבר יודעים כי אחד מהם הוא אבנר יאור שכבר אימן בעפולה בעבר כאשר הייתה מאוחדת עם גלבוע. והוא אפילו נחשב כמועמד המועדף בעקבות יחסיו הטובים עם הנהלת המועדון.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();