ברייאן טולברט בנס ציונה
ספסל ,14/11/2011

הגארד הוותיק, חתם בעירוני נס ציונה לאחר שהקבוצה שחררה את הזר קורי לואו בעקבות פציעה ויעמוד לרשותו של נדב זילברשטיין במשחק ביום שלישי מול באר יעקב. דורי אסף שנפצע בידו בשבת נגד הפועל ת"א יהיה כשיר.

---דיווחו של מתן בן עוז---

עירוני נס ציונה החלה את העונה בצורה לא כל כך טובה שכבר לאחר מחזור אחד בלבד, הגארד קורי לואו שלא סיפק את הסחורה נפצע וכרגע מאזנה של הקבוצה עומד על ניצחון בודד ושלושה הפסדים.

טולברט (1.90,36) ששיחק בתחילת העונה בכפ"ס/כוכב יאיר אצל הוד בן הרצל ועבר מספר רב של עונות בליגת העל החליט לחתום אצל הכתומים לבנים של נדב זילברשטיין. הגארד יעזור לקבוצה כזר השני שלה, יחד עם ברקסטון דופרי ושניהם ינסו להוביל אותה לפלייאוף העליון.

בשבועות האחרונים, זילברשטיין ויניב מזרחי ערכו חיפושים רבים אחר גארד בעל ניסיון שיכול בהחלט להתאים לעירוני. הניצחון היחידי של הנס ציונים העונה היה על בן הרצל וטולברט (קלע 16 נק' באותו משחק) 87-85 לאחר מותחן אדיר בלב המושבה. טולברט העונה העמיד ממוצעים של 11.6 נק', 3.4 אס' ב-26 דק' בכפ"ס.

כבר מחר יערוך האמריקאי את הופעת הבכורה שלו בלבן כתום של נס ציונה שתנסה לנצל את היעדרותו הצפויה של ג'רמיין הול בעקבות שבר בידו ולגרוף W שני העונה. בעניין נוסף, דורי אסף שנפצע בהפסד בשבת להפועל ת"א (71-90) והיה חשש כי שבר את אצבע ידו יהיה כשיר למשחק.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();