לנתי כהן יש זר חדש, באר יעקב פצועה
ספסל ,09/11/2011

ברייאן לאינג (25, 1.95) חתם באליצור יבנה וכבר נמצא בארץ, מכה למוליכת הטבלה כשבמשחק אתמול (שלישי) מול אליצור רמלה ג'רמיין הול נפגע בידו, ייעדר בין שבוע לשבועיים מהמגרשים וככל הנראה יחמיץ את משחקה של קבוצתו נגד עירוני נס ציונה ביום שלישי הקרוב.

לאחר שחרורו של דריילון ברנס החליט נתי כהן להמתין שני מחזורים עד שמצא את הזר שרצה והיום (רביעי) הודיעה אליצור יבנה על החתמתו של בראיין לאינג (25, 1.95), גארד/פורוורד ששיחק בעונה החולפת בניימיכן ההולנדית.

"ברייאן אמור לחזק אותנו בכמה נקודות חלשות שלנו. מדובר בשחקן אתלטי מאד שיוכל לעזור לנו בריבאונד, במשחק הריצה שלנו וביכולת לחדור ולהגיע לטבעת." אמר כהן לאחר ההחתמה.

לאינג הוא בוגר מכללת סיטון הול היוקרתית המשחקת במחוז הביג איסט ב-NCAA כשהחל מעונתו השלישית בה נחשב לשחקן מפתח וסיים את הקריירה שלו בה עם 18.6 נק', 6.9 רב' ו-2 רב'. הגארד נבחר גם לחמישיית הביג איסט בעונת 2007/8.

בקיץ 2008 ניסה את מזלו במחנה קדם הדראפט בפורטסמות' ובשלושה משחקים קלע כמעט 9 נק' בממוצע, אך זה לא הספיק כדי להרשים את קבוצות ה-NBA ולאינג נאלץ להתחיל לנדוד ברחבי העולם. תחנתו הראשונה הייתה לה האבר הצרפתית ששיחקה במקביל גם ביורוקאפ. האמריקאי לא ממש הרשים וסיפק רק 8.5 נק' בקרוב ל-20 דק'. לאחר מכן שב לארה"ב ושיחק בליגת הפיתוח מספר חודשים עד לחתימה במאלווין האורוגוואית.

כאמור את העונה החולפת העביר בניימיכן ההולנדית וסגר ממוצע יפה של 14.7 נק' ו-4.2 רב' ב-28.8 דק'. יבנה ששיחקה כזכור שני משחקים עם זר אחד בלבד (קייל ווילסון, ב.ח), תנסה לחזור ליכולת של העונה החולפת ותתחיל בדרך החדשה כבר ביום שלישי הקרוב כשתארח בביתה את עירוני ר"ג שהחתימה היום את טי.ג'יי באניסטר על חשבונו של ג'ון שארפר.

ג'רמיין הול נפצע בידו

הפורוורד של מוליכת הטבלה, מכבי "איתי" באר יעקב נפגע במהלך משחק הניצחון על אליצור רמלה (87-107) אתמול וייאלץ להיעדר בין שבוע לשבועיים ולמעשה יחמיץ את ההתמודדות המסקרנת מול עירוני נס ציונה שתתקיים באולם לב המושבה.

במהלך הרבע האחרון מול רמלה קפץ הול יחד עם נייט מילר לרב' הגנה ונפגע ככל הנראה מחברו לקבוצה. עד לסיום הפורוורד לא הרגיש דבר, אך היום בבוקר פנה לאנשי הקבוצה ואמר כי אינו יכול להזיז את ידו. במהלך הבדיקה אצל אורטופד המועדון נקבע כי הוא סובל מפגיעה מסוימת בידו עם חשש לשבר והוא ייאלץ לנוח מחוץ למגרשים לפחות לשבוע הקרוב ואולי אף יותר מכך.

כאמור ביום שלישי הקרוב תצא מוליכת הטבלה למפגש קשה מאוד באולם לב המושבה אצל עירוני נס ציונה של נדב זילברשטיין שחייבת ניצחון ומהר אחרת הליגה תברח לה. גם יפתח בוכמן שנפגע באימון הקבוצה לפני כשבועיים בכתפו לא נמצא בקו הבריאות ולא שיחק בשני המחזורים האחרונים. בבאר יעקב אומרים כי מול נס ציונה הוא כבר יהיה כשיר.








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();